TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Bokstavene henger seg opp på min laptop. det er bokstavene O og P. finnes det ett fix for dette? Lenke til kommentar
madlak Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Har du sølt noe på tastaturet? Eller henger knappene igjen etter at du har trykket? Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Knappene henger etter jeg har trykket. har ikke sølt noe Lenke til kommentar
madlak Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Har du prøvd å fra tastaturet og kanskje vaske/tørke og sjekke om det er noe støv eller tull som ligger under? Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Har snudd det opp ned og brukt trykkluft. Tror ikke jeg tar sjansen å bruke vann på det. Ei jeg kjenner har det samme problemet med logitec g11 tastaturet. Gjelder de samme tipsene for det? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ja. Det kan fort komme støv, skitt, smuler etc i tastaturer slik at de ikke lengre oppfører seg som de skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå