maestr0 Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Endelig funnet ut at jeg skal ha meg en ny kjøler til min Amd Xp 2500, og jeg lurte på om noen har noen gode råd. Så på de kjølerne i anbefalingsguiden, men jeg er ikke sikker. Forslag, Forslag, Forslag, Forslag, Forslag Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Å klokke eller ikke klokke, det er spørsmålet. Lenke til kommentar
nogard Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 http://www.netconnection.no/lucys/produkter/a1607.html Denne skulle holde. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 luftkjøling? da anbefaler jeg en Thermalright SLK900 (hvis HK ditt støtter den da, sjekk på thermalright sine hjemmesider for hvilke Mobo's som har plass rundt sokkelen ) + en 92mm vifte (det følger ikke med vifte til SLK900, men den kan ta alt fra 92-60mm vifter (tror jeg), iallefall 80mm og 92mm) Aero 7+ er det også mange som har sagt positive ting om. fordelen med den er at vifene er montert vertikalt, slik at man ikke får et "dødpunkt" i sentrum av viften, hvis du forstår.. vannkjøling..hmm da må du spørre andre Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Hvis du har penger, overklokker og absolutt vil ha luftkjøling er dette en god, men dyr kombinasjon: - Kjøler - Vifteadapter - Vifte - Goop Lenke til kommentar
Screamer Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Hvorfor bare ikke satse på waterchill til 1400kr? Stillhet og god kjøling for pengene! Lenke til kommentar
maestr0 Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Joda, mange _gode_ forslag her, men kunne tenkt meg en litt mindre overdimensjonert kjøler fra opp til ca. 400 kr,- Lenke til kommentar
nogard Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Thermaltake vulcano 11, eller Silent viking 2 Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 viss du ikke skal klokke: Igloo Silent breeze 462 19b Lenke til kommentar
nomercy15 Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 anbefaler volcano 9 cool mod den har bra kjøling pluss den er rååå Lenke til kommentar
staljin Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Hvis du har penger, overklokker og absolutt vil ha luftkjøling er dette en god, men dyr kombinasjon: - Kjøler - Vifteadapter - Vifte - Goop Det kan han kjøpe hvis han kan kalle Kjell Inge Røkke for pappa Staljin Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Hvis DU har to vifter å velge mellom og bege er f.eks. opp til XP 3200. Så ta den såm flytter på mest kubikk meter med luft i minnut. Gi da FA%& at det bråker, hold din CPU kalle !!! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 coolermaster aero plus7+(husker ikke helt navnet i farta)er rå(utseendemesig)den bruker en radial vifte(som vistnok skal gi bedre kjøling)kul vifte hvis du casemodder (be)undrende blikk på lan? EDIT:masse paranteser()()()() Lenke til kommentar
jfkleven Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Gå for en volcano 11 viften. Den fungere helt knall Skjekk testen på www.overklokking.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå