voidDraw() Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hei Leter etter digital kamera til min far som han skal bruke på jobben. Bildekvalitet eller design er ikke så viktig, men han må ha muligheten til å legge til en lydkommentar på bildene han tar. Prisen bør være billigst mulig. Takker for all eventuell hjelp jeg kan få her Har lett etter kameraer, og på noen står det at de hart lydopptaker, men jeg må altså ha muligheten til å legge til lydkommentar på et bilde. mvh MB Lenke til kommentar
em89 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hei Leter etter digital kamera til min far som han skal bruke på jobben. Bildekvalitet eller design er ikke så viktig, men han må ha muligheten til å legge til en lydkommentar på bildene han tar. Prisen bør være billigst mulig. Takker for all eventuell hjelp jeg kan få her Har lett etter kameraer, og på noen står det at de hart lydopptaker, men jeg må altså ha muligheten til å legge til lydkommentar på et bilde. mvh MB http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=25777203 Beste løsningen Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Han trenger egentlig ikke noen avansert opptaksfunksjon. Om lydkvaliteten er dårlig, så gjør ikke det noe. Meldingene han skal si er på maks 10 sekunder uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå