Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Musa fryser/kobler fra

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en stund hatt problemer med pc-musa mi. Det begynner med at den fryser i et sekund og så fungerer igjen, før den fryser et sekund eller to et minutt senere og så fungerer som normalt. Når dette har pågått en stund fryser til slutt musa helt og slutter å lyse (det er en optisk USB-mus, Logitech). Normalt burde jo dette være et problem med musa, men jeg har det samme problemet med tre andre optiske usb-mus. Da burde det jo være et problem med USB-portene, jeg har prøvd alle musene i alle USB-portene men problemet er der fortsatt. Jeg har en ballmus med USB-tilkobling og den fungerer helt fint. Jeg har de siste driverne til den optiske musa mi, jeg har prøvd å avinstallere og laste ned de nyeste driverne uten hell. Hvor ofte/lenge den fryser varierer, men den funker som regel en god stund etter at pcen har skrudd seg av. Dette problemet har jeg hatt en god stund, siden begynnelsen av 2010 en gang. Da gikk pcen min til helvete og jeg har kjøpt nytt hovedkort, nytt grafikkort og nytt minne - men problemet startet før jeg fikk ny hardware og er fortsatt et problem med den nye. Har prøvd musene på andre pcer uten at det er noe problem med dem.

Er det noen som har den fjerneste anelse om hva jeg kan gjøre for å fikse det?

Spec på pcen:

Prosessor:

AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5200+ 2.61 GHz

Grafikkort:

ASUS ENGTS250 DK (512 MB)

Hoverkort:

ASUS M4A79 Deluxe, S-AM2+/3

Minne:

Geil 1024MB x4

Halp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...