tfbekk Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hei, jeg har en Lacie harddisk, husker ikke serienummer, på 320 GB. For en stund siden formaterte jeg den fra FAT32 til NTFS. Dette gjorde jeg for å kunne lagre filer større enn rundt 4 GB. Men problemet er at når jeg kobler den til PC-en finner ikke Windows driveren. Kan noen hjelpe meg med å formatere den tilbake til FAT32, hvis mulig? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det er en ikke-reversibel prosess, så du er nok fast med ntfs. Men det er garantert ikke derfor du får disse feilene. Oppstod feilen med en gang? Hvis ikke er nok disken eller kabelen skadet. Lenke til kommentar
tfbekk Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Det er en ikke-reversibel prosess, så du er nok fast med ntfs. Men det er garantert ikke derfor du får disse feilene. Oppstod feilen med en gang? Hvis ikke er nok disken eller kabelen skadet. Det står med en gang nederst til høyre på skjermen at Windows ikke finner driveren. Endret 7. januar 2011 av tfbekk Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Kom feilen med en gang du hadde konvertert? Eller har det kommet senere? Lenke til kommentar
tfbekk Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Harddisken funket med NTFS før jeg koblet den fra PC-en første gang. Feilen kom med en gang Jeg tok heldigvis en backup før jeg konverterte. Harddisken kommer altså ikke opp i Min Datamaskin. Endret 9. januar 2011 av tfbekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå