bnjwnj Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hjelp. Sølte akkurat ca 1 dl kaffe i tastaturet på min bærbare. ASUS G73J. Snudde den opp ned umiddelbart og tok ut strømledningen. Skrudde av med powerknappen etter ca 10 sek. Tok ut batteriet etter ca 1 min, det var kaffe på det. Er det mulig å redde den? Hilsen Bjørn Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hjelp. Sølte akkurat ca 1 dl kaffe i tastaturet på min bærbare. ASUS G73J. Snudde den opp ned umiddelbart og tok ut strømledningen. Skrudde av med powerknappen etter ca 10 sek. Tok ut batteriet etter ca 1 min, det var kaffe på det. Er det mulig å redde den? Hilsen Bjørn Det skal vel gå bra viss ingen ting har kortsluttet og du passer på at alt er tørt når du prøver å skru den på igjen. Jeg har sølt ting på min laptop før og bare fått den tørket. Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hei. Noen spessiell grunn til at du snudde den opp ned? Lenke til kommentar
kans Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hei. Noen spessiell grunn til at du snudde den opp ned? eh? han ville da sikkert hindre det og renne ned i pcen så han holdt den opp ned slik at det randt ut av tastaturet igjen Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Uannsett så fikk han jo kaffe i PC`en, så da var det gjort uannsett liksom. Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Det kan hende du kan ta av tastene på din bærbar, undersøk det men vær forsiktig. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 En kamerat av meg sølte gløgg på laptopen sin, om den skulle overleve måtte den rapareres for 5k siden tastatur, hovedkort, tutchpad og div annet var helt ødelagt av gløgg. Tastene hang igjen da man trykket dem ned fordi de var så klissete Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Asus pc'er tror jeg nokk er litt vanskeligere å redde en en acer.. Grunnen er at asus har masse hull i "bunnplaten" til tastaturet, altså den platen som er undersiden av tastaturet, mens acer har det ikke. Har selv vært uheldig med min acer, men den overledve pga det. Hadde en asus før dette som fikk i seg brus. Problemet var altså disse hullene på undersiden av tastaturet. og i tillet er det et hull u platen som tastaturet er montert i, som går rett til hk, så om maskinen fortsatt er død har du truffet den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå