Klossmajoren Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg har en samsung galaxy tab, og jeg har akuratt satt in Sim-kortet, men hvordan skriver jeg inn pin koden slik at jeg får aktivert ringe funksjonen? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Om den sto på når du setter inn kortet må den starte på nytt før den leser kortet. Når det er gjort skal du få spørsmålet om pin-kode på lik linje med en telefon - det gjør i alle fall min galaxy tab. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Om den sto på når du setter inn kortet må den starte på nytt før den leser kortet. Når det er gjort skal du få spørsmålet om pin-kode på lik linje med en telefon - det gjør i alle fall min galaxy tab. har prøvd det, men det funker ikke, er det noe jeg må gjøre i instillinger? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Sjekk Nettverksinnstillingene, mulig Taben står i offline modus. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Sjekk Nettverksinnstillingene, mulig Taben står i offline modus. jeg har internett vettu, men dette har skjedd før, da fikk jeg det til, men jeg ante ikke hva jeg gjorde for å få opp pin kode greia >.< er det noe annet jeg kan gjøre? men en ting, når jeg restarter telefonen, da holder jeg inne av/på knappen og trykker slå av, det er slik du gjør det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå