totokaka Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 skulle installere NFS Hot Pursuit, akuratt da gikk stømmen på maskina og den skrudde seg av. når jeg nå prøver å installere NFSHP på nytt stopper den bare i "installing Directx"! hva skal jeg gjøre?? dette har jeg prøvd: -å slå windows av og på -innstalere directx manuellt -gjennopprette systemet til før installasjonen ingen ting fungerte. PS: jeg kjører windows 7 64bit, alle maskinvarekrav skal være oppfyllt. jeg installerte fra dvd. skjermdriverne oppdaterte jeg for et par uker siden. Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 kjør driver sweeper: http://downloads.guru3d.com/Guru3D---Driver-Sweeper-%28Setup%29_d1655.html og fjern alt fra ATI eller Nvidia. Og så installerer du skjermdriveren på nytt. Kan være noke kluss med tidligere drivere, hadde et lignende problem for ikkje så lenge siden. håper det hjelper Lenke til kommentar
totokaka Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Det skal jeg prøve, men er ikke det litt risky? Bare kom med flere ideer Lenke til kommentar
totokaka Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Men hvis jeg fjerner skjermdriveren, blir det ikke da vanskelig å instalere ny(pga ingen skjerm?) hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Teds Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Selv om du ikke har noen skjermdriver installert er det ikke automatisk slik at skjermen går i svart. Som regel får du 256 farger og 800x600 oppløsning. Forferdelig å jobbe i, men overlevbart helt frem til du får installert en fungerende driver. Lykke til! Lenke til kommentar
totokaka Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 det fungerte ikke... her er nøyaktig hva jeg gjorde: 1. Startet pcen med f8 og valgte den som bare het sikkerhetsmodus. 2. Startet "driver sweeper" og valgte: 1. Nvidia chipset 2. Nvidia display 3. Nvidia physx 3. Trykket "Clean" 4. Fikk opp en liste med filer og en meldig hvor det stod:"are you sure you wan't to continue" jeg trykket yes 5. Den lastet litt så kom det en melding hvor det stod:"do you want to reboot now" jeg trykket reboot 6. Startet opp igjen i sikkerhetsmodus 7. Kjørte denne driverinstalasjonen:http://goo.gl/CBKVC (valgte clean install) 8. Startet datamaskinen som vanlig 9. Kjørte installasjonen av NFSHP 10. Fikk samme problem(at den bare spinner uten å gjøre noe(mens det står installing directx)) Lenke til kommentar
Teds Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Om det allerede er en installasjon av DirectX på maskinen er et lite forslag å kjøre: "Start" --> "Run" --> "dxdiag" og se om diagnostiseringsverktøyet finner noe feil ved allerede eksisterende installasjon. Lenke til kommentar
totokaka Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 fant ikke noe rart der... leger ved filen jeg kunne lagre fra dxdiag DxDiag.txt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå