After Dark Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Dokumentene har jo Wikileaks skaffet seg ulovelig og de avslører nasjonale hemmeligheter. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Sist jeg sjekka er en del av dokumentene sendt fra andre personer på en måte som gjør at dem ikke finner ut hvem som sendte de. En som endte noen dokumenter angående kina. han som sendte dem ble drept ikke lenge etterpå. Skal finne kiler når jeg får tid. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 De burde jo være klare over at de utsetter seg for livsfare ved å avsløre nasjonale hendelser i hytt og pinevær! Lurer på hva slags framtid Julian Assange har... Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Død. men da gir dem ut nøkkelen til Insurance. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg har også lest at alt sammen offentliggjøres om det hender ham noe. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 1,38 GB med dokumenter. nøkkelen er på 128 tegn så dem kan legge den ut på twitter. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg er rimelig sikker på at MI6 vet hvor i England Assange befinner seg, men at de kvier seg for å arrestere ham. På samme måte som hvis Assange befant seg i Norge, så ville også Kripos kviet seg tror jeg. Rett og slett fordi det vil bli voldsom diskusjon vedr. utlevering, spesiellt til USA Blir spennende å se hvem som tilslutt arresterer ham. Skulle han dukke opp i Sverige for å stå til svars for disse voldtektsforsøk-anklagene, så vil svenskene etterhvert få hodepinen. Og i mellomtiden har Sarah Pallin blitt usa's neste president.. 2 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 If you see this man, contact your local police! Noen som vet om det er utlovet $$$ dusør? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Sara palin: We are going to hunt Julian like osama bin laden. da er han trygg noen tiår til. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Har Palin tid til dette oppi all nord-Korea-støtten sin da? Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Vis USA er så fan av ytringsfrihet, og demokrati og alt det der. hvorfor skal dem da gå til krig mot wikileaks? Selv om jeg synes det er toppers med globalt mangfold(som med haier og alt mulig av eksotiske dyr), så betyr ikke det at jeg ikke dreper dem om de truer husfreden... wikileaks truer husfreden = fiende. Den er jo egentlig en grei sak Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Vis USA er så fan av ytringsfrihet, og demokrati og alt det der. hvorfor skal dem da gå til krig mot wikileaks? Selv om jeg synes det er toppers med globalt mangfold(som med haier og alt mulig av eksotiske dyr), så betyr ikke det at jeg ikke dreper dem om de truer husfreden... wikileaks truer husfreden = fiende. Den er jo egentlig en grei sak hva med alle dissa folka som ropper dommedagen er nær? det er jo ikke fred før de gir seg? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Sara palin: We are going to hunt Julian like osama bin laden. da er han trygg noen tiår til. :!: Ja la oss sammenligne en whistleblower med en terrorist.. Altså, ingenting som har blitt utgitt så langt har vært noe særlig kontroversielt, da ennhver som har fullt med litt har sett signalene og var relativt klar over det. Montro om han har noen virkelige god-saker på lager siden USA er såpass interesserte i og få tak i ham nå.. Endret 6. desember 2010 av Vizla Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Vis USA er så fan av ytringsfrihet, og demokrati og alt det der. hvorfor skal dem da gå til krig mot wikileaks? Selv om jeg synes det er toppers med globalt mangfold(som med haier og alt mulig av eksotiske dyr), så betyr ikke det at jeg ikke dreper dem om de truer husfreden... wikileaks truer husfreden = fiende. Den er jo egentlig en grei sak hva med alle dissa folka som ropper dommedagen er nær? det er jo ikke fred før de gir seg? De er som dyrene som bor ute i jungelen, man vet de er der, man kan reise på safari for å se på dem eller rett og slett fordype seg i temaet om man ønsker. De aller fleste blir rett og slett ikke plaget av slike. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Vis USA er så fan av ytringsfrihet, og demokrati og alt det der. hvorfor skal dem da gå til krig mot wikileaks? Selv om jeg synes det er toppers med globalt mangfold(som med haier og alt mulig av eksotiske dyr), så betyr ikke det at jeg ikke dreper dem om de truer husfreden... wikileaks truer husfreden = fiende. Den er jo egentlig en grei sak hva med alle dissa folka som ropper dommedagen er nær? det er jo ikke fred før de gir seg? De er som dyrene som bor ute i jungelen, man vet de er der, man kan reise på safari for å se på dem eller rett og slett fordype seg i temaet om man ønsker. De aller fleste blir rett og slett ikke plaget av slike. Så da kan man kvitte seg med deg også, da? Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Så da kan man kvitte seg med deg også, da? hahaaha.. vet ikke helt hvor du ønsker at diskusjonen skal gå videre, men sitter med en følelse at du nok har misforstått noe Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Dokumentene har jo Wikileaks skaffet seg ulovlig og de avslører nasjonale hemmeligheter. Jeg er uenig i enhver lov som forbyr sannheten. For alternativet til sannheten er løgn, bedrag og/eller ignoranse. Det vi ikke vet kan skade oss, føre til at uskyldige blir drept, føre til undertrykkelsen av tusener eller millioner. 1 Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Dokumentene har jo Wikileaks skaffet seg ulovlig og de avslører nasjonale hemmeligheter. Jeg er uenig i enhver lov som forbyr sannheten. For alternativet til sannheten er løgn, bedrag og/eller ignoranse. Det vi ikke vet kan skade oss, føre til at uskyldige blir drept, føre til undertrykkelsen av tusener eller millioner. Kunne ikke vært mer enig i dette utsagnet altså. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det vi vet kan da for pokker skade oss det og? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Har Palin tid til dette oppi all nord-Korea-støtten sin da? Stemmer, hun visste ikke det var Sør-Korea som er aliert med USA Litt skremmende å tenke på det kan bli hun som sitter å fikler med den lille atomkofferten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå