Gå til innhold

[Løst] Står mellom Dr Dre og Pioneer

Ohny

Anbefalte innlegg

Sliter litt med å velge av de to headphones. Etter min mening syns jeg Spin ser mer elegant ut, det er faktisk headphone som jeg tør å vise meg når jeg er ute på reiser.

Jeg driver litt med hobby-dj og derfor falt også HDJ-2000 i smak, men den kan jeg vel ikke bruke i offentlig. Har en gammel Sony xxx-700 som jeg aldri har "turt" å bruke den ute da den ser så ikke "fin" ut.

jeg har ikke erfaring med Dr Dre sine headphones, men har hørt at de leverer sykt bra lyd. Har også lest at HDJ-2000 ikke er så verst heller.

Er det noen med erfaringer her som kan dele litt info?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en del erfaring med Dr Dre Beats (Studio).

Må si jeg kjøpte det med en gang jeg hørte en kompis' Dr. Dre.

Lyden er solklar, bassen er dyp og fyldig og om en venn av deg snakker til deg kan du holde inne knappen på høyre øre (Dette demper all lyd som blir sendt til headsettet).

Headsettet går på batterier, så jeg anbefaler deg å kjøpe oppladbare AAA batterier.

Det tar omtrent omtrent 1-2 uker før du må lade/skifte batterier. (Kommer an på hvor mye du bruker det.)

Det skal utrolig mye til for å sprenge dette headsettet. Har kjørt dødshøyt, og ikke merket no uro i høyttalerne.

Men pass litt på øra. Lyden i headsettet er faktisk utrolig komfortabelt uansett volum, så pass på å hold det på et passe volum.

Det er øra dine som sprenger, ikke headsettet. :)

- Marius

Lenke til kommentar

Lydmessig kan Dr Dre Beats sammenlignes med hodetelefoner i klassen kr 800-1000.

Pioneerene du nevner er MYE bedre.

Andre alternativer som er bedre enn Dr Dre Beats er Shure SRH-840 og SRH-750 DJ, Audio-Technica ATH-M50, Beyerdynamic DT770Pro.

Hvis du vil ha mye bass bør du se på Sony MDR-XB500 og MDR-XB700. Billige hodetelefoner med bedre lyd enn DDB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...