Gå til innhold

Holy Crap!


Anbefalte innlegg

Quote:


On 2002-02-03 05:08, Hans Erling skrev:

Er jo egentlig bare tull med så mange os'er...

Og winME er jo ikke noe bedre noe sted enn win98SE bortsett fra på oppstarts hastighet. Hvorfor du skal ha både win2000 og xp vet jeg ikke og hvorfor du skal ha 2 x XP tør jeg ikke tenke på engang.


Kjører selv kun XP og er fornøyd med det, lurte på å legge inn 98SE i tillegg siden maskinene på lan ofte bruker lengre tid på å komme frem i utforskeren i XP, dette mye fordi det ikke er så mange som har funnet ut hvor bra XP egentlig er og bruker andre OS'er (tullinger :smile:.


Dette innlegget hadde absolutt ingenting med det du spurte om å gjøre i det hele tatt, men man finner jo på så mangt når klokka nærmer seg morran



 

jeg kjører winME fordi win98 funker ikke i det hele tatt hos meg. og jeg vil ha 2000 i tilfelle noe ikke skulle funke i XP.

og jeg skal ha to XP installasjoner fordi den ene skal jeg teste ut programmer og slikt før jeg installerer på "hoved installasjonen" (i håp om å slippe å formatere så ofte..)

Linux vil jeg ha bare på gøy...

tenkte å teste denne linuxen: http://www.lycoris.com/ - en XP-Linux...

 

hvis det går tregt å browse win98 maskiner fra XP er det fordi XP søker etter "scheduled tasks". for å slippe det går du inn i registeret:

 

HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Windows/Current Version/Explorer/RemoteComputer/NameSpace

 

Der sletter du denne "nøkkelen":

 

{D6277990-4C6A-11CF-8D87-00AA0060F5BF}

 

det er mulig du må restarte, men det tror jeg ikke er nødvendig...

-----------------------------

 

Nei jeg har ikke endret noe som helst i pc'en min, og jeg bruker ghost 2002. (dvs brukte. jeg kommer ikke til å bruke den igjen)

 

finnes det noen andre programmer som klarer å lage image av disker med OS på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...