abene Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Programmet Secunia PSI er klar i versjon 2.0. Les mer Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Brukte versjon 1 i 3-4 uker... så gadd jeg ikke mer. Programmet maset hele dagen på at du MÅ oppdatere NÅ... Kanskje det har blitt bedre nå da siden man slipper å manuelt oppdatere all dritten.. Får prøve kanskje, for konseptet er jo genialt Lenke til kommentar
Storebj0rn Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hvis denne er god nok til at den kan stå på "full auto" hos foreldre/svigers er det genialt. Enig i at programmet maser en del men jeg er paranoid nok til å "vite" at det er en grunn til det. Også en veldig effektiv måte å se hvor mye _drit_ man har på maskinen etter et par år. Eneste ankepunkt er at PSI bruker flash for å kjøre noe av grafikken sin. Ironisk ettersom Flash er programmet som må oppdateres "oftest" Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Her var det mange bugs ja... Lagrer ikke score, scanner hver gang man starter opp, kommer ikke inn på Dashboard, får ikke lukket tips-popup... bah... tror jeg nok venter på vers 2,1 Lenke til kommentar
edwood Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Har selv ikke opplevd noen av feilene i programmet som vesleengen beskriver. Har brukt dette programmet sikkert i ett par år nå og synes det er genialt at det sjekker programvaren din om den er oppdatert/sikker. Kan for egen del garantere at jeg hadde hatt masse 'utgått' programvare om jeg måtte selv inn på hver hjemmeside for å sjekke versjonsnumre osv. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Bruker FileHippo Update Checker, og prøvde forrige versjon av denne... Ikke fornøyd, kanskje gi den en sjanse til i v2.0? Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Har brukt denne i flere år nå...helt supert program...aldri noe mas heller, som beskrevet over.... Alltid 100% hos meg Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Fått programmet til å funke nå.. men 9/10 auto updates failer og programmet fryser... Greit å få vite hva som er utdatert, men lite vits når alt må manuelt opdateres Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Aldeles strålende applikasjon. Eneste som var et problem med versjon to var at Microsoft Security Essentials mente at den var en trojan. Regner med at dette skjedde da Secunia sender informasjon fra maskin til ekstern server. Ignorerte. Bortsett fra dette fungerer den nyeste versjonen kirkefritt. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 jeg har test et lignede programmer for en stund siden ( før vista var aktuell).Da var det nok en variant som også toj for seg driverne Disse her slet ikke fungert skikkelig. Enten så ble feil driver funnet med de konsekvensene eller så måtte jeg betale for å få oppdateringen. det har også skjedd at programmet har funne programmet det mener er nyere versjoner men da virket det som jeg har miste noen av funksjonering fra de gamle utgavene Lenke til kommentar
lensmannen Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hvorfor ikke bruke www.ninite.com ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå