Gå til innhold

Hjelp oss å gjøre Prisguide.no bedre

301 stemmer

1. 1. Hvilken punkter ønsker du blir forbedret?

• Navigering
      146
    • Filtreringsmeny
      208
    • Hastighet
      102
    • Søk
      118
    • Produktdata
      131
    • Prishistorikk
      61
    • Erfaringer
      61
    • Handlelister
      52
    • Sammenligning
      59
    • Priser og lagerstatus
      111
    • Annet (spesifiser i tråd)
      23

Anbefalte innlegg

Hehehe. Forstår såklart at dere ikke kan jobbe 24/7, men er litt dårlig at dere ikke fikset det før dere gikk hjem. Er det noe som er godkjent overtid, så er det fiksing av unødvendige feil!

Jeg ble ikke klar over problemet før i 22-tiden i går kveld, men forstod det slik at den oppstod tidligere på kvelden. Nå i dag ser alt fint og flott ut, og jeg mistenker derfor at feilen har rettet seg selv i løpet av natten. Har iallefall ikke hørt noe om at noen har vært inne å feilsøkt.

OT: Kan du/dere fikse bruktmarked.no?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1292848

Vi er på saken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal dere da gjøre som i første utgave med nedtrekksmeny eller må man skrive inn en verdi?

Tidligere på versjon 2.0 av PG så fikk man så ymse svar når man skrev inn f.eks "4 kjerner".

Filtreringsmenyene skal skrives om fullstendig. Nøyaktig hvordan det vil bli har vi ikke bestemt oss for enda, men vi kommer til å vise frem noen skisser her etterhvert slik at dere kan gi oss tilbakemeldinger før vi lanserer.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Går strømforsyning inn under interne komponenter eller kabinett med tilbehør?

Føler kjøleutstyr er en intern komponent, men det er kanskje greit med et klikk mindre.

Oppsettet er uansett en stor forbedring i forhold til hvordan det nå fremstår.

Det er ikke helt spikret enda, men vi skal fokusere på å lage kategoriene så logiske og relevante som mulig.

Lenke til kommentar

Den der var litt merkelig ja, ser ut som systemet har hentet inn en techinfo-gruppe for mye. Har fjernet en av dem, så skal vi se om det bedrer seg ved oppgradering.

Ellers, når det gjelder underkategorier som kan passe inn flere steder, er som regel den enkleste løsningen å plassere den på flere steder. PC-høyttalere er eksempel på noe Per gjerne leter i Eksterne komponenter etter, mens Pål leter i Tilbehør :)

Lenke til kommentar

... ellers så slår dere sammen eksterne komponenter og tilbehør, ettersom det er mer eller mindre det samme.

Ellers, så synes jeg det er på tide at folk slutter å komme med ikke-konstruktiv kritikk. De VET at prisguiden er dårlig. Det er derfor de jobber med den. Slutt å klage, og kom heller med konstruktiv kritikk, og vær glade for at de i det hele tatt bruker penger og tid på oss forbrukere!!

Forøvrig, hvor mange er dere som jobber med prisguiden? Jobber dere 40 timer/ uke på den? Hva er det dere egentlig bedriver dagen med?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei Conflict,

Teknisk så er det kun jeg som jobber fulltid med prisguide. Vi har Simen og et par andre som hjelper til ved behov. Administrering av innhold er det flere som jobber med og dette er det Dotten som har ansvar for. Redaktører for tek-sitene legger også inn produkter for sine tester og lignende.

I fjor var vi flere som jobbet med Prisguide, men da var fokuset på å bygge backend samtidig som vi jobbet med frontend. Etter sammenslåingen så har vi nye arbeidsoppgaver og må dele oss deretter.

Vi står på kanten av å kunne implementere mye av det vi jobbet med i fjor, som vil gjøre prisguide veldig mye bedre. Dette vil selvsagt ta litt tid. Akkurat nå prioriterer vi utifra tilbakemeldingene vi har fått fra dere. Vi ønsker at våre brukere skal føle seg hørt og at dere kan komme med innspill for å forbedre prisguide. Vi som jobber med Prisguide synes også det er veldig givende at vi har brukere som er engasjert på samme måte som oss i dette produktet og prøver å gjøre vårt beste deretter.

Lenke til kommentar

Nå går det visst ikke an å sortere på de ulike kriteriene, kun "popularitet" som er standard. Skjer ingenting om jeg velger en av de andre fra dropdownmenyen.

edit: forøvrig er forumet fryktelig tregt også, nå kl 01:35 om natten, men det hører kanskje hjemme i en annen tråd

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Nå går det visst ikke an å sortere på de ulike kriteriene, kun "popularitet" som er standard. Skjer ingenting om jeg velger en av de andre fra dropdownmenyen.

I hvilken kategori opplevde du dette? Jeg har testet et par kategorier her, men det ser ut til å fungere fint. Bruker FireFox.

edit: forøvrig er forumet fryktelig tregt også, nå kl 01:35 om natten, men det hører kanskje hjemme i en annen tråd

Gjerne en annen tråd slik at det ikke blir for mye hummer og kanari i denne :-) Skal sjekke opp dette.

Lenke til kommentar

I hvilken kategori opplevde du dette? Jeg har testet et par kategorier her, men det ser ut til å fungere fint. Bruker FireFox.

Skjermkort, etter å ha søkt på "HD 5750". Fungerer imidlertid greit nå.

Lenke til kommentar

Skjermkort, etter å ha søkt på "HD 5750". Fungerer imidlertid greit nå.

Bra. Vi har opplevd litt problemer med søke de siste dagene etter en oppgradering av søkeplattformen hos vår underleverandør. Vet ikke om dette problemet kan være knyttet til dette, men vi er i dialog med dem for å finne ut hvorfor ting "hikker".

Lenke til kommentar

Erlend, et av tilskuddene fra A-Pressen, har akkurat publisert endringer på navigasjon av kategorier. Dette ser etter min mening utrolig mye bedre ut!

Filtere vil bli horisontale og jeg jobber på spreng med å få dette på plass.

Mye bra endringer som kommer fremover! Stay tuned :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Førstesiden bør også få samme endringer.

Flytt siste tester og guider lenger ned eller ut av skjermen. Kan ikke tro at så mange trykker seg til prisguiden, for så å trykke på en test.

Edit:

Guider og tester kan heller komme tilbake når man har klikket seg inn på en kategori.

Eks.

Når jeg vil se på et kamera, er jeg ikke interessert i tester som omhandler kjølere til CPU. Samtidig hadde det vært greit at tester for kamera/objektiv når jeg først har bestemt meg for å søke etter dette.

Det er uansett viktigere å rydde på første siden, enn det er å få frem tester på et senere stadie.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

pro_odeh: Takk takk! Godt du er fornøyd. :)

Rayline: Yes, dette kommer. Foreløpig er nye sorteringen alfabetisk - ikke etter antall treff.

I tillegg vil vi ha en helt annen inndeling av filterne. Tror dette blir veldig bra. Stay tuned :)

Sovehest: Gode tips. Vi skal se litt mer på forsiden etter hvert. Akkurat nå prioriterer vi etter bla. pollen i tråden.

Lenke til kommentar

Jeg ville sjekke prisguide.no og se hva jeg fant av filmer der .

Dessverre så er det svert mye som mangler der.

- det kan virke som sorteringen ikke alltid er med på notene.

- det mangler en del tv serier ( jeg har bare sjekket sci-fi sjangeren) s.f.eks nesten alle seriene av star trek.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...