sinnaelgen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Dette problemet er ikke alltid lett å oppdage. For det handler tross alt om hvor logiske valgmulighetene er når du er ute etter et spesifikt produkt. Det største kategoriene våre har vi gjort en grundig gjennomgang på. Det meste skal være godt konfigurert, men er det noe du synes vi kan forbedre så er vi lutter øre for øyeblikket så er det ikke noe annet , men det er greit å få fjernet det som fremstår som en feil. ( nå var argumentene min kun rett mot det som kunne virker som var feil i guiden ) Lenke til kommentar
Fable Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Søkefilterene var ulogiske, ikke feil. Er det noe annet du tenkte på? Lenke til kommentar
Fable Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hei! Takk for tilbakmeldingen! Vi har et problem per i dag som gjør at hvis du gjør underliggende valg, som du har gjort, så må du manuelt fjerne de andre. Dette skal vi få fikset. Mvh Torgrim Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Savner enkelt vs dobbeltkjerne ved valg av prosessor for mobiltelefoner. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Bør dukke opp under avanserte filtre ila dagen Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 når vil dere har klart å legg inn nok data til at filtret for oppadbare mus kan aktiveres ? jeg refererer til post #14 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ønsket søkefilter på bærbare PC'er: - Tastaturlayout: norsk, nordisk, engelsk... - Språk operativsystem: norsk, engelsk, pixmanisk... Kan være en underegenskap av Operativsystem-versjon. - Språk office: norsk, engelsk... Nå vet jeg ikke om det er et vanlig tilfelle lengre, men da jeg kjøpte meg tabletPC en gang for mange, mange år siden, hadde den norsk tastatur og engelsk operativsystem. Akkurat som jeg liker det, altså. Men når jeg nå går på Elkjøp, er alle tastaturene berørt av babel-syken og vet ikke selv om en tast er Æ eller Æ eller Ø. Hvilket språk en PC har er særdeles viktig. Jeg kjøper ikke en PC hvis jeg ikke vet hvilket språk det er på tastaturet. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Her er det noe merkelig Lenke til kommentar
qdos Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) EDIT: Så at denne tråden kun gjaldt filtreringsmeny Endret 13. februar 2012 av Jarlsberg Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Inndeling av brennvidder på optikk er ulogisk oppdelt, bl.a delet på 50 og 70mm. Det liggger der mange objektiver er, og deler nesten like objektiver inn i 50-70 og 70-100. Dette gjør at man må velge begge, og få med seg mye mer enn det man trenger. Forslag: 36-50 -> 36-45 50-70 -> 45-65 70-100 -> 65-100 (evt til 90 og neste 90-150) Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Vet ikke om man kan kalle det filtreringsproblem eller ei, men nye AMD socket FM2 fremvises i meny med kryptisk benevnelse 0.179 Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Hei Jeg savner mulighet for å filtrere på SSD disker med PCI-E grensesnitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg