Abnorm Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Kunne noen her hjelpe meg med denne siden?Eller kjenner dere noen som muligens kan utføre dette, betaler selvsagt noen kroner for jobben. Sånn generelt har jeg tenkt siden slik: All innhold på siden kan jeg selv legge inn (tekst, logo/ bilder m/linker osv.) Logo: Øverst finnes det en boks som skal inneholde en logo (det være seg: jpg, png, swf osv.) Meny: Til venstre på siden finnes det en meny. Denne inneholder knapper som skal brukes til å navigere rundt på siden. Linker: Under logoen er det plassert en boks som heter linker, denne virker på samme måte som meny boksen. Det vil si at de aktuelle linkene vises i boksen innhold og ikke i boksen linker. Innhold: Boksen Innhold viser som sakt innholdet som meny og linker peker til: Annonse: I bunnen er det en boks som heter Annonse, selv om det ikke skal være det. Denne inneholder seks like store bokser som skal inneholder bilder, som igjen fungerer som en link. Så i bunn og grunn ligner denne på en annonse. Hadde også vært fint med en søke boks, som kan finne innhold på siden. Samt at menyknappene var "litt" fansy. Tror egentlig ikke denne sider er så vanskelig å sette opp, men hadde vært fint med hjelp av noen som kan dette. Endret 11. januar 2011 av frecjoha Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 www.wordpress.org finn et passende theme... Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Takk, men hvordan virker wordpress, er ikke det ferdige sider/maler? Kan heller ikke finne noe nedlasting for Mac. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Ja, det er ferdig maler. Det er et blogg-system. Hva skal siden inneholde? Her er kravene for å kjøre wordress på serveren din. http://wordpress.org/about/requirements/ Endret 10. januar 2011 av jale Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg hadde ikke tenkt meg ferdige maler. Hvordan siden blir seende ut, ser jeg klart for meg. Har selv forsøkt meg, men da jeg mangler nok kunnskap, klarer jeg ikke få siden funksjonell. Se link: http://www.byggdinbolig.no/test.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå