-Léon- Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 I det siste når jeg snyter meg så begynner jeg også å blø ifra nesen. Veldig merkelig, i natt så bare kjente jeg at puten var litt våt og merket at det var blod. Ikke mye altså. Kommer ifra begge "utgangene" om du kan si det på den måten. Begynner å irritere meg litt nå. Har vel ikke holdt på så lenge, kanskje litt over en uke, kanskje to. Er ikke så veldig mye blod som komme med er litt. Noen som har hatt en lignende situasjon. Har også en tendens til å begynne å blø når jeg er veldig varm, som feks på julaften når jeg var hjemme hos min mor, og hun hadde 26-27 grader i stuen. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Det er sannsynligvis ikke noe farlig, men hvis du er bekymret kan du alltid kontakte en lege. Endret 7. januar 2011 av xaco Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Ei i en tidligere klassen hadde noe lignende, det var noen blodårer i nesen som det var noe med. Noe var for tynt. Går du til legen finner han sannsynligvis ut dette, dette kan faktisk fikses Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå