RBW Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Tablet-bølgen tar ingen ende, MSI kommer med flere modeller. Les mer Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Eg skjønte forskjellen på A og W før du skreiv det! Eg er faktisk på grensen til genial. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg liker ikke helt at så mange av tabletene ser ut til å være 10-tommere, det er for stort, de er nesten på størrelse og vekt med en ultraportabel, da er litt av poenget borte i mine øyne. AtW Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg vet ikke hvor mange tommer iPad er, men jeg synes den nesten er for liten. Kunne godt vært litt større, men samtidlig litt lettere. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 iPad er 9,7" og den er slett ikke for stor. Lenke til kommentar
Storebj0rn Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Blås i Pad'ene, hvor er booth-babes reportasjen, Rolf? Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 iPad ligger mellom 680-730 gram, og det er MER enn nok, tro meg. Når disse veier enda mer blir jeg skeptisk... Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Jeg liker ikke helt at så mange av tabletene ser ut til å være 10-tommere, det er for stort, de er nesten på størrelse og vekt med en ultraportabel, da er litt av poenget borte i mine øyne. AtW Er enig i dette. Om jeg hiver meg på tablet bølgen så blir det fort to forskjellige tablets, en 10+ tommer for hjemmebruk med desktop Windows, og en 7" med noe annet for reising. Ipad er som Zuckerberg sa "not mobile". Er rett og slett for stor å drasse med seg for bruk på buss/tog/fly da er det langt bedre med f.eks. en Galaxy Tab. Endret 7. januar 2011 av hvakrg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå