Gå til innhold

iPhone 4 - Video-overføring til PC

Anbefalte innlegg

Har aldri hatt problemer med dette før, har sittet på samme PC, samme USB utgang og kabel, men får en error.

Jeg får opp at kamera er connecta og valgt "Scanner and Camera Wizard" og da jeg skal velge hvilke bilder og videoklipp jeg skal overføre til pcen min går alt bra helt til jeg velger next. Alt av bilder går ann å overføre uten problemer, men jeg får ikke overført noen filmer jeg selv har filmet med kameraet.

Feilen er følgende

Jeg klikker på next og bilderprogressen kommer på 100% men blir stående der uten at noe mer skjer, etter en stund kommer denne feilmeldingen opp:

The current picture could not be copied. To copy this picture, click "Try Again. " To stop copying, click "Cancel."

Prøver å klikke try again, men skjer ingenting og feilmeldinga popper opp igjen.

Noen som vet hvorfor?

(Dette gjelder en venn av meg, så jeg bare copy pastet det fra et anna forum : )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg går utifra at det er NTFS, var det ikke det det het? Ettersom det er rett inn på computeren.

Har hatt problemet med FAT32 selv, men da har det kommet error på en helt annen måte en dette. (Det kom vel noe om at det ikke var nok plass på disken, når jeg derimot hadde rundt 500gb ledig :>)

Ifølge microsoft sine sider så virker det som det er et kjent problem, men som alle andre problem på PC så har ikke MS noen fix på sidene sine.

Jeg har spurt han nå, men om vi går ut ifra at det IKKE er at han har FAT32, har du noen andre forslag?

EDIT:

Bekrefter at disken er NTFS og fila er 720p på 3-4minutter (Altså under 4gb)

Endret av Ch : )
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...