vikingkylling Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Jeg er en ivrig tilhenger av The Clone Wars tv-serien og de gamle Star Wars-filmene, så selvsagt ser jeg frem til The Old Republic. Men en ting i tv-serien fikk jeg til å undre litt. Tar det i en spoiler for sikkerhetssky.d I tv-serien finner Obi-Wan en gjeng mandalorians og holder på å tape. Sjefsskurken drar fram et sort lyssverd og sier den ble funnet da den gamle republikken (the old republic) falt. Så for det første, hva er sammenhengen der? Det er lange siden jeg spilte Knights of the Old Republic, men var ikke the mandalorian war lenge før dem? Og The old republic foregår jo tre år etter KotOR 2? Og for det andre, hvorfor har vi aldri sett sorte lyssverd før? Er det noe spesielt med det? Jeg har ikke sett sesong 3 av Clone Wars. Og btw, er Boba Fett en klone eller sønnen til Jango? Jeg ble litt usikker. Det jeg lurer mest på er hva som kobler The Old Republic sammen med The Clone Wars. Det foregår jo tusenvis av år før, men vil vi se en sammenheng her og der? Vil vi møte forgjengeren til Jango og Boba? Kanskje vi lærer noe om hvorfor de ble bounty hunters, har drektene sine og så videre? Og får vi vite mer om det sorte lyssverdet i The Old Republic? Endret 6. januar 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå