isaidcut Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg finner ikke frem i skjermkortjungelen, og kunne trengt litt u-hjelp: Skal ha skjermkort (PCI Express) til under 2000 kroner (helst rundt 1500) som skal være ok på spill (må i hvert fall fint handle Civ5 ) til en PC med liten formfaktor. Det må ikke ha svære kjøleribber som stikker ut. I tillegg må det ha lyd ut over HDMI (vet ikke om dette er standard nå). Ser at mange skjermkort har krav til strømforsyning på x antall watt. Hvor viktig er dette, vil kortet krasje dersom strømforyningen ikke er tilstrekkelig? Hvis det er noen skjermkort i den klassen jeg er ute etter som har lave krav til strømforsyning (300W), hadde det vært å foretrekke. Setter pris på hjelp. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Den strømforsyningen ville jeg absolutt byttet ut med en på minst 550w. Fordi en på bare 300W er litt i minste laget for et slikt skjermkort. Men en slik strømforsyning varer gjerne i +5år hvis den er av et godt merke. Det følger også normalt et adapter dra dvi til hdmi med alle skjermkort du får i dag. Men i allefall kan jeg annbefale: Skjermkort PSU Mvh William. A. R Endret 6. januar 2011 av Wilyes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå