nor50 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Skulle kjøpe nytt kabinett for å sette sammen "overskuddsdeler" i dag. Ville ha et forholdsvis billig kabinett med PSU. Min tålmodighet er totalt fraværende av forskjellige grunner. Og når jeg da ser "COOLERMASTER Case Midi Tower Gladiator 600 w/ Blue Led fan", da ser jeg et kabinett med 600 W strømforsyning. Pakker det opp nå, og der er ingen strømforsyning... Men ser jo det når jeg leser hele teksten... Men syns det er dårlig valg av produktnavn da! http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=164787&model=&salg= Lenke til kommentar
War Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Det er nok gjort med vilje, det er ikke den butikken men produsenten. Butikken har bare copy-paste. Denne w er jo da for with og ikke Watts og på det språket er w/ en vanlig forkortelse ******** w/ ***** Endret 6. januar 2011 av War Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det står faktisk WO som betyr without. Om dette er en demovare kan det tyde på at det har vært returnert pga psu, og nettbutikken prøver å selge det videre som en demovare for å ikke måtte kaste kabinettet. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 På utvidet produktinfo står det attpåtil: Høyde 44 cm Farge Svart Bredde 22 cm Antall interne brønner 5 Produktformfaktor Miditårn Antall fronttilgjengelige brønner 6 Vekt 7 kg Dybde 48.5 cm Maks hovedkortsstørrelse ATX Spesifikasjonssamsvar PS/2 Støttede hovedkort ATX, microATX Vifter Topp : 1 x 14 cm - ( 1 installert) Foran : 1 x 12 cm - ( 1 installert) Side : 2 x 14 cm - ( 0 installert) Bak : 1 x 12 cm - ( 0 installert) Strømforsyning Strøminnretning Ingen strømforsyning Fabrikantgaranti Service og støtte 1 års garanti Service- og støttedetaljer Begrenset garanti - 1 år Ekspansjon / Tilkoplinger Totalt antall (frie) ekspansjonsspor 7 Utvidelsesspor Totalt antall (frie) ekspansjonsbrønner 5 ( 5 ) x tilgang fra forsiden - 5.25" 1 ( 1 ) x tilgang fra forsiden - 3.5" 5 ( 5 ) x intern - 3.5" Grensesnitt 2 x Hi-Speed USB - 4 pin USB Type A 1 x Lagring - eSATA 1 x lyd - utgang - stereo minijack 3,5 mm 1 x mikrofon - inngang - minijack 3,5 mm Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Ja jeg vet at det står alt dette lengre nede, men som sagt... Jeg er en "overskriftsleser"... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Dette er vel ett eksempel på sak hvor angreretten ved kjøp av ting over internett er midt i blinken... pakk det fint inn, fyll ut angrerettsskjema og returner Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Ja jeg vet at det står alt dette lengre nede, men som sagt... Jeg er en "overskriftsleser"... Du kan fortelle Ps.no at overskriften kan misforstås slik at ikke fler går i samma "fella" som deg. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Alle butikkene som selger dette har copy-pastet med samme overskrift. Jeg ville ha sendt i retur sammen med en klage. Men nå koster en 600W psu masse penger , så egentlig skulle prisen også avsløre dette. Audi A6 til 240kr , da snakker man nok om en plastik-leke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå