Gå til innhold

"Andriod IPAD", kinesisk kopi, noen som kan anbefale?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uderzo: Takker for svar!

Var jo ikke akkurat en møkkavurdering in the end dette... litt problem med touch-en samt batteritid... ellers var det jo ikke så galt... dette var dog en haipad... ikke den jeg linket til... men de er sikkert nokså like...

Fint om det er andre som har sunspunkter... bestemmer meg evt for kjøp i neste uke...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det at jeg får en sikkerhetsadvarsel om utrygg side når jeg går inn på den linken, sier vel sitt.

En klokk mann sa en gang "Du får hva du betaler for".

Lenke til kommentar

Takker for svar nok en gang!

Hvilke spesifikasjoner på ipad/andre lignende overgår denne bortsett fra batteri, evt touch? I følge youtube-karen ovenfor var ikke det han prøvde ut et godt produkt, men etterhvert som han viste de ulike spesifikasjonene med tablet-en, ble han jo selv imponert ogver hvor bra den fungerte... var i grunnen en rar "review" hele greia...

IT-henrik: sikkerhetsadvarselen har ingenting med malware/spyware/virus å gjøre... dette er en trygg side å handle på...

Det er produktet og spesifikasjoner på det jeg er interessert i. Hva er det som gjør denne så utrolig mye dårligere enn en ipad?

Takker for flere svar... ;)

Lenke til kommentar

Det er produktet og spesifikasjoner på det jeg er interessert i. Hva er det som gjør denne så utrolig mye dårligere enn en ipad?

Vel, elendig kvalitet og dårlig sammensatt hardware. Ikke brukt noe tid i det hele tatt på å tilpasse hardware til android. Disse fake iPadene krasjer hele tiden, veldig mange programmer funker ikke, eller funker svært dårlig.

Det virker som du allerede har bestemt deg for å kjøpe denne dritten, hva er poenget med å spørre på forumet når du ignorer simple fakta?

Hvis du virkelig brenner for å kvitte deg med 1400kr, hvorfor ikke gi de til veldedighet istedenfor, da kommer de ihvertfall til nytte et sted.

Lenke til kommentar

er ikke dette samme person som har laget flere lignende tråder hvor han spør om anbefalinger av kinakopier? grammatikken ser ut til å ligne ihvertfall.

Vel... har vel aldri vært her med andre nick... så nei, det stemmer nok ikke... hva er det med grammatikken min da som er så gjenkjennelig?

Har heller ikke noen skjult agenda.. lurte egentlig bare på om det var noen her som hadde erfaring med slike ipad-kopier...

Lenke til kommentar

Vel, elendig kvalitet og dårlig sammensatt hardware. Ikke brukt noe tid i det hele tatt på å tilpasse hardware til android. Disse fake iPadene krasjer hele tiden, veldig mange programmer funker ikke, eller funker svært dårlig.

Det virker som du allerede har bestemt deg for å kjøpe denne dritten, hva er poenget med å spørre på forumet når du ignorer simple fakta?

Hvis du virkelig brenner for å kvitte deg med 1400kr, hvorfor ikke gi de til veldedighet istedenfor, da kommer de ihvertfall til nytte et sted.

Var på jakt etter folk som hadde erfaringer med dette produktet og som snakket norsk... ikke disse macfanatiske "review"-ene (lytter selvsagt til dem)... ser at det er en del som er meget fornøyde med dem, også i lenkene du gir her...

Det var i grunnen også derfor jeg stilte spørsmål ang e-paden... skal jeg tro de mange som sier produktet funker veldig bra, eller skal jeg høre på mac-fantastene som prøver å latterliggjøre produktene...?

Takker for innspill Uderzo og skjønner at du vil advare, det er bra... noe mer nyansert skulle jeg dog ønske du var...

Så tilbake til dette med at jeg ignorerer simple fakta; hvilke fakta? Har vel ikke kommet frem så mange fakta i denne tråden om produktet til nå? Om jeg har bestemt meg for å kjøpe? Nei, men er fremdeles åpen... så er det noen som kjenner eller har hatt erfaringer med slike tablets? Hva er evt bra og hva er det som funker dårlig... takker for alle svar som ikke er helt svart eller helt hvitt... takker også for andre alternativer...

Btw; er på jakt etter et produkt med en grei størrelse på skjerm som kan surfes litt på, spilles litt på (tidsfordriv) og skrives litt på, samt billig, men trenger ikke være kraftmaskin eller "alle-muligheters-maskin"...

Lenke til kommentar

Du må ikke stole på reviews på BiC. Bare se deg rundt der, så er alle 5-stjerner og udelt positive.

Det betyr ikke at produktene behøver være dårlige. Det er samme kvalitet som andre Kina-siter.

Sjekk omtale andre plasser. Tipper en sånn dings er grei til å surfe på og se på film på LAN.

Ser ut som 2011 vil bli et bra år for tablets, kommer masse nye varianter. Lønner seg sikkert å vente et halvår. Da vil man finne skikkelige tablets for en rimelig penge.

Lenke til kommentar

Det er en grunn til at de er billige. Dårlig satt sammen og billig hardware.

Men kjøp i vei, det er dine penger. Vil bare advare deg om at det er stor sannsynlighet for at du kommer til å angre når du opplever hvor dårlige disse iPad klonene er.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Du må ikke stole på reviews på BiC. Bare se deg rundt der, så er alle 5-stjerner og udelt positive.

Det betyr ikke at produktene behøver være dårlige. Det er samme kvalitet som andre Kina-siter.

Sjekk omtale andre plasser. Tipper en sånn dings er grei til å surfe på og se på film på LAN.

Ser ut som 2011 vil bli et bra år for tablets, kommer masse nye varianter. Lønner seg sikkert å vente et halvår. Da vil man finne skikkelige tablets for en rimelig penge.

Nei, så dum er jeg ikke selvsagt... har nå kikket rundt på ulike forum. Virker som om det er en del frustrasjon, men også en god del som er fornøyde... Er ikke på jakt etter en ipad-erstatning, men en funksjonibel tablet som funker. Kan hende jeg venter noen måneder og ser utviklingen an...

Tableten på buyincoins er nå helt uaktuell da det har kommet ut en nyere versjon av zt-180 som har 4 gb intern harddisk, samt tf-slot for opptil 32 gb minne, er også oppgradert til 512 mb RAM, samt har android 2.2, mot tidligere 2.1 Link her: http://www.aliexpress.com/store/900308/210038927-333432897/New-Upgrade-ZT180-Pad-With-Android-2-2-512M-4GB-USB-3G-Donlge-HDMI-Camera-Free.html#product-feed-back

Uansett hadde det vært kjekt om noen som har erfaring med slike kinesiske tablets kunne skrive om erfaringer og om det kan være noe for mine behov...

Takker igjen Uderzo for dine advarsler...

Lenke til kommentar

Må bare få nevne at det er iøyenfallende at denne tråden har veldig mange lesere, viser at interessen for kinesiske tablets er rimelig stor...

Om jeg er så dum at jeg kjøper dette her, så skal jeg komme med erfaringer her så raskt som mulig... ;)

Lenke til kommentar

Ok... blir nok ikke tablet på meg enda... venter i alle fall frem til sommeren eller kjøper meg en minipc i stedet til 2000...

Tableten som jeg har kikket på, beskrives ulikt rundt omkring. Fikk tips fra en kar om at en burde ha litt peiling på modifisering av tabletene for at de skulle funke. Jeg er altfor grønn på datateknisk til at et slikt kjøp skulle realiseres...

The end... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...