Thmas Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg har en asus eee 900 som jeg ønsker å installere win 7 på. (ønsker ikke å høre om at det blir tregt osv, jeg vil prøve det). Jeg ønsker å installere win 7 via usb, og har fått lagt filene på en bootbar minnepenn. Installasjonen går bra fremtil jeg kommer til "completing instalation" hvor den da blir stående slik i lang tid (har nå gått over en time). Har prøvd å avbryte og "fikle" litt men ingen endring. Er dette normalt? skal jeg bare la den stå til den (forhåpentligvis) blir ferdig? Under installasjon har jeg valgt å boote fra minnepenn, etter selve installeringen og omstart velger jeg å boote fra ssd (eller kommer bare valg om ny installasjon opp) det er etter booting fra ssd den blir stående slik, altså under "comleting instalation". Den trenger ingen filer fra minnepennen da? Lenke til kommentar
aquafun Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Bootingen fra ssd er feil. du må gå på bios mens du har i sticken og velg den som førsteprioritet. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Bootingen fra ssd er feil. du må gå på bios mens du har i sticken og velg den som førsteprioritet. Eller bare trykke Escape og velge minnepennen istedet. Bare tull å endre boot rekkefølgen når du har en boot-meny tilgjengelig. Selv har jeg installert Windows 7 på min eee 901, og det fungerer helt fint. Men det tar ganske lang tig å installere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå