Thmas Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg har vert uheldig å ødelagt tastaturet på min asus eee 900, har lett en del på nettet men finner ingen butikker som leverer slike deler. Har prøvd å gå gjennom garantien og vert i kontakt med asus++, men det viste seg at dette var en lang operasjon, hvor pc`n måtte sendes til utland osv. Det styret gidder jeg ikke. Er det da noen som vet hvor man kan få tak i slike deler på nett? Takk Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Har nesten samme spørsmål, det er 0 problem å finne utenlandske tastatur på EBAY til din EEE. Jeg har utenlandsk tastatur på min og ønsker å kjøpe Norsk tastatur, dette er dog umulig å finne... Noen som vet? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Eneste løsningen for å få norsk layout blir da å finne ett tastatur oppsett som matcher antall taster som det norske og deretter bytte om på knapper. Må gjøre det selv med ett asiatisk Ducky tastatur jeg har for å få litt norsk layout på det, da blir det i allefall helt unikt, den saken er grei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå