Gå til innhold

Hva er feil? warrior tank gear

Anbefalte innlegg

http://eu.battle.net/wow/en/character/genjuros/peppes/simple

Dette er meg nå, jeg har testet litt i heroic og blir voldtatt men er usikker på hva som mangler og hvilke stats jeg burde gå for.

Burde jeg reforge Mastery til dodge parry?

Vet legsa og shouldersene burde byttes ut og driver med det, men har hørt at man kan starte i heroics med 120k liv ca, men healeren sliter veldig med å heale meg:s

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

109k hp UB, altfor lite for heroics, healers vil bare ha problemer med deg på trash, de må rett og slett spam heale deg så hold deg til normals til du har 120k uten shout, psl gjør healers en tjeneste.

Har du god CC og er flink å bruke det så går det greit men, med 109k hp gir du bare frysninger til healers, trust me, er ikke noe spesielt morsomt å spam heale.

Lenke til kommentar

109k UB er helt fint for heroics, det er ikke det som teller. - Jeg hadde en dott av en tank på min daily i går med 155k som tømte manaen min på hver eneste trash-pull, mens har hatt tanks på 110k som går lekende lett - det er avoidance og spilleren som styrer hvor "lett" du er å heale. - Husk å bruk CC, interrupt det du kan av inngående dmg, og ellers bruk abilities du har for å redusere inngående dmg over ting som gir deg aggro.

Og husk å gå for mastery og parry, det er stor forskjell på å heale en tank som har de statsa på plass fremfor en som fortsatt lever i "wotlk" og går for stamina/dodge.

Lenke til kommentar

109K er litt drøyt til pugs, uansett hvordan man vender på det, for guild group er det helt okey, må huske at enkelte tanks bruker ikke CDs på store pulls, spesielt de med mye HP, da de tenker de har seff god nok gear etc...

Stun og interrupt riktige targets er tank jobb også, kan hende noen med mye HP gir faen i det og de med lav HP har full fokus på det, det betyr selvsagt mye mindre skade, og spell reflect som warrior er bare konge, ser man som ikke bruker det så da forsvinner det mye HP.

Mener fortsatt du skal holde deg til normal dungeons, 109k HP er lite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...