Arsenal_RULES Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Noen som vil utfordre meg i Civilization 3 i nærmeste fremtid. Viss det er ingen som tar ufordringen går jeg gjerne over i en kamp i Starcraft Klokken 4 helst Arsenal_RULES......MANCHESTER UNITED SUCKS Lenke til kommentar
iWiN Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Anytime... Hvis jeg hadde hatt Play the world :wink: Lenke til kommentar
iWiN Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Finnes det i det hele tatt noe rimelig nytt spill man kan spille med 40k? :oops: Lenke til kommentar
iWiN Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 40kb modem... Ble lovet bredbånd til nyttår av kommunen, men ingenting har skjedd. Bygdenorge Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 40kb modem... Ble lovet bredbånd til nyttår av kommunen, men ingenting har skjedd. Bygdenorge samme her ,hmpf! Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 skal knuse deg i en av disse titlene: rainbow six 3:raven shield capitalism2 c&c generals og..ja det var vel alt som jeg er god i....nei! CS også Lenke til kommentar
Erad Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Bygdenorge du.. du bor nå i hvertfall i Lillehammer!! og hvis du ikke har wide bands der så bor du på feil sted sikkert i vårsetergrenda ell no slikt Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 skal knuse deg i en av disse titlene: rainbow six 3:raven shield c&c generals generals er ikke skills, alt handler om hvem som klarer å expande først, for så hvem som klarer å pumpe ut flest tanks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå