Thefainter Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hei! Jeg kjøpte The Saboteur til PS3 for litt siden. Da jeg skulle insallere det fikk jeg beskjed, på engelsk, om at jeg hadde for lite plass på harddisken. Etter å ha sletta noen ting på den fikk jeg installert, men da installerte den spillet på polsk (eller tjekkisk... jeg er ikke sikker)!? Hvorfor er skjedde det? Det står ingenting om dette på coveret, der er alt på engelsk Går det an å forandre på dette, eller må jeg bytte spillet? Takker for svar Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Du kan jo bare slette det, og inst det på nytt.. Lenke til kommentar
Thefainter Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Og da blir det installert på engelsk? Vet du hvorfor det ble insallert på polsk? Lenke til kommentar
BlackLagoon Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg kjøpte The Saboteur til PS3 for litt siden. Da jeg skulle insallere det fikk jeg beskjed, på engelsk, om at jeg hadde for lite plass på harddisken. Etter å ha sletta noen ting på den fikk jeg installert, men da installerte den spillet på polsk (eller tjekkisk... jeg er ikke sikker)!? Hos meg blir jeg spurt om å velge språk (via et flagg) hver gang jeg startet spillet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Og da blir det installert på engelsk? Vet du hvorfor det ble insallert på polsk? Nei, men du får vel en mulighet til å velge språk selv. Lenke til kommentar
Thefainter Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg ble ikke spurt om språk da jeg installerte det i går, men i dag ble jeg det så nå er alt i orden! Takk for hjelpen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Flott at det ordnet seg. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg har aldri blitt spurt om hvilket språk mine ps3 spill skal installeres på.Har det alltid på engelsk når spillet er ferdig installert. Er ganske teit at det blir lagt med annet språk enn engelsk når det gjelder konsoll spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå