mm90 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hei! Jeg har et problem med utrolig ømme og følsomme lår, av og til kjennes det ut som jeg er blitt mørbanket der Du ser at jeg er litt blålig i huden rundt lår og legger. Jeg er bare 20 år gammel, og er helt i normal aktivitet. Nå har jeg fått en slags myk kul på låret som er utrolig vond å ta på, og jeg kan ikke huske å ha slått meg der i det heletatt! Den er litt blå også... Nesten 80% sikker på at jeg ikke har slått meg der. Oppdaget også en liten kul på størrelse med en ert i brystet, men den gikk vekk etter en uke ca. Jeg har også problemer med mellomblødninger, har motsatt av alle andre, 1 uke fri, 3 uker mensen.... Ppiller, spiral, pplaster osv, ingenting hjelper og legene prøver å finne det ut.. Er i tillegg trøtt, svimmel, ukonsentrert, nervøs og svett, anspendt, kvalm og menssmerter så det holder, slapp osv osv. De tror jeg kan ha lavt stoffskifte(alle på pappa sin side har dette) Eller at jeg har noe sykt hormonforstyrrelser..... Kan dette skyldes de ømme lårene??? Og hva kan denne kulen være??? Bekymret :/ igjeen... Lenke til kommentar
Special P Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Tror legene kan dette bedre enn de fleste her på forumet, selv om det sikkert er mange flinke her også Lenke til kommentar
mm90 Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Huff, er så lei av leger..... Tar så sykt lang tid. Og kanskje dette er bare noe rart som egentlig ikke er vits å gå til lege med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå