AnonymDiskusjon Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Kan stress gjøre til at jeg bli nærmest skallet? Jeg er forresten over 30 år og mann. Blir bare tynnere og tynner i håret. Utrolig ubehagelig. Kan jeg gjøre noe for å stoppe dette? Vitamintilskudd og tran? Kutte alkohol? Har det noe for seg? Det ble et desperat innlegg dette her..... Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 antagelig fint lite å gjøre med det :/ Incidence of pattern baldness varies from population to population based on genetic background, environmental factors do not seem to affect this type of baldness greatly kilde wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Baldness Lenke til kommentar
Thefainter Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Det finnes en sjampo og balsam som skal stoppe håravfall. Den heter NISIM, den er litt dyr. Koster 240kr flaska, men den er veeeeldig drøy. Du får kjøpt den hos Adam & Eva-salonger eller på nett NISIMs hjemmeside Jeg merket at jeg begynte å bli tynnere i håret (jeg er bare i tidlig 20-årene), og hvis jeg dro fingrene gjennom håret kom det alltid med 5 hårstrå Jeg hadde hodebunsplager også, så jeg tenkte at det ikke kunne skade å prøve NISIM den skal funk for det). Jeg røyter ikke på langt nær så mye som jeg gjorde, har ingen hodebunsplager og har ikke blitt noe tynnere i håret heller Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Tror jeg satser på B og C vitaminer først og tran. Men den shampooen virket jo interessant den. Vil bare ikke ende opp som Harald Eia. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 nisim funker ikke særlig og den inneholder silikon.. les mer her http://www.hartap.net/ Lenke til kommentar
Thefainter Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 nisim funker ikke særlig og den inneholder silikon.. les mer her http://www.hartap.net/ Muligens ikke på deg, men det funker på meg! Også lukter håret godt etterpå Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 nisim funker ikke særlig og den inneholder silikon.. les mer her http://www.hartap.net/ Muligens ikke på deg, men det funker på meg! Også lukter håret godt etterpå Hvilken bruker du den blå eller gull farget? og hva slags problem med håret hadde du? Lenke til kommentar
Thefainter Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hvilken bruker du den blå eller gull farget? og hva slags problem med håret hadde du? Den blå, som er for normalt hår. Hodebunnen min var irritert, til slutt gjorde det vondt bare jeg var nær håret. Håret ble tynnere og tørrere, hadde hatt ganske tykt hår hele livet så det var let å legge merke til. Og jeg fik med meg en del hår bare jeg dro fingrene igjennom håret. Nå har jeg brukt Nisim i ca. et halvt år nå, og har ingen hodebunnsplager (de forsvant helt etter 2 uker), røyter mye mindre (normalt nå), håret føles bedre og sunnere Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hvilken bruker du den blå eller gull farget? og hva slags problem med håret hadde du? Den blå, som er for normalt hår. Hodebunnen min var irritert, til slutt gjorde det vondt bare jeg var nær håret. Håret ble tynnere og tørrere, hadde hatt ganske tykt hår hele livet så det var let å legge merke til. Og jeg fik med meg en del hår bare jeg dro fingrene igjennom håret. Nå har jeg brukt Nisim i ca. et halvt år nå, og har ingen hodebunnsplager (de forsvant helt etter 2 uker), røyter mye mindre (normalt nå), håret føles bedre og sunnere Ok, noe av samme effekt jeg fikk av den i gull..Men Nisim minsker vel kun hårtapet , tråd starter ville vel ha en fast solid løsning. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Det kan väre stress ja. Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Få legen din til å foreskrive proscar. Inneholder det samme middelet som Propecia(mye dyrere). Det skal fungere. Det kan dog ha litt bivirkninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå