sasund Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Tenker på å oppgradere skjermkortet, men jeg er litt usikker på hvordan Radeon kortene fungerer sammen med hovedkortet jeg har i dag et Asus A7V8X. Vet fra tidligere at det er svært mange som har hatt problemer med denne kombinasjonen. Er det noen som har noen erfaringer med kombinasjonen??? Takker for alle svar... MVH Sasund PS: God sommer... Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 gikk helt fint på kameraten min sin data.. R9800. fikk 15500 i 3dmark 2001 med xp3000+ og 1 gb ram. Edit: glemte å skrive noe. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Jeg har det samme hovedkortet som deg og et radeon 9700 pro. Det fungerer glimrede hos meg. Jeg mente jeg hadde sett en test med A7V8X og 9700 pro og det fungerte glimrende men nå fant jeg den ikke igjen. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Det skulle da fungere like bra som R9800PRO + "hvilket som helst hovedkort" det.... Altså, helt supert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå