AnonymDiskusjon Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg har runket vanlig slik som 99% av ungdommene gjør. Har ofte hatt dårlig tid, rett før jeg skal legge meg eller før en dusj, så runken blir kort å brutal, rett å slett. Hadde min periode hvor det var hver dag, men aldri flere ganger til dagen. Men nå i det siste har lysten dabbet av litt. Men problemet er at da jeg havnet i senga med ei jente på en fest, og hadde sex for første gang, så kom jeg etter 20-30sek da samleiet begynte, etter forspillet. Har kjøpt ei vagina på kondomeriet og prøvd igjen. Og det samme skjer da. Kommer utrolig fort, er ikke mange gangene ut å inn før det vil ut. Dette hindrer meg noe ekstremt fra å ta det videre på byen, fester eller date'er, så vil helst ikke komme så sykt tidlig. Noen som har tips om hva jeg kan kjøre? Er det bare å kjøre på å øve og satse på at jeg klarer holde meg lengre? Lenke til kommentar
freshcream Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 ta deg bedre tid når du onanerer... øv på å knipe og stoppe.. ta deg en runk før du skal på byen... ikke lurt å gå på byen med ladet kanon kanskje noe du vet fra før av, men læll Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hva med kondom? En vanlig kondom reduserer penishodet sin følsomhet, og mener å ha sett en eller to typer spesielt laget for å hemme følsomheten, nettopp med tanke på slike som deg TS som kommer for tidlig. Det er nemlig en god del som gjør det etter det jeg har lest. Anbefaler å prøve dersom du vil holde lengre, i hvert fall i første omgang. I lengre perspektiv er vel øvelser noe å prøve, dersom det funker. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Bruk lenger tid når du ronker. Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Dette ordner seg av seg selv da etter som du blir mer erfaren. Det gjelder bare å være litt tålmodig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Har hørt at det hjelper om jenta ligger øverst. Har ikke testet det dog. Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Det kan nok stemme, sjøl om du ikke skal ha de største forhåpninger ... Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Har hørt at det hjelper om jenta ligger øverst. Har ikke testet det dog. Tror det har med å gjøre at det blir mindre "belastning" for penis. Det finnes flere slike stillinger, bare å søke rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg