Lexiboij Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hei, driver å lager en film hvor jeg har skaffet en flott intro. Det jeg mangler er musikk som går i takt med denne introen. Har ikke mulighet til å laste opp videoen for øyeblikket, men skal prøve å forklare hvordan den er: En rekke bokstaver kommer fram med et hvit "flash" mellom hver gang. Til slutt blir alle disse bokstavene vist på en normal måte hvor en rød strek gjennomborer bokstavene. Alt jeg trenger er en sang som har en enkel takt så jeg kan se om det passer. Regner med at jeg postet rett da spørsmålet hovedsaklig angår musikk. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Dette var ikke lett. Vi vet ikke noe om hva for en film dette er. Hva det står i teksten. Er det en film om natur, er det barns første skritt, er det krig, er det fred. Det kan være alt mellom himmel og jord. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Om du ikke lager musikken selv er det jo mye lettere å redigere videoen etter musikken da, og ikke omvendt. Da kan det bli bra uansett hvilken sang du bruker Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Glemte å nevne det, er en "skrytefilm" hvor jeg bare skal vise frem hva jeg skal ha, best om musikken har litt fart. Ikke noe problem å sette opp farten eller senke den. Skal se om jeg får lastet opp på youtube. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Dette er introen Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Tilnærmet all house vil funke helt fint. Gjør det enkelt med noe Daft Punk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå