T34 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hei folkens. Dere som har spilt disse to spillene; hvem av dem er best? hilsen en gammel traver som har spilt mye Settlers I. Lenke til kommentar
freshcream Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Settlers (1) var jo the SHIT!! Anniversary har jeg spilt i noen gode timer, kan anbefales som et lite tilbakeblikk på røttene... Syvern blir for mye nytt for min del.. mye likt som 5 og 6ern.. liker best det simple og gamle <3 Bare noen tanker ^^ Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Det er en grunn til hvorfor Settlers 2 fikk en Anniversary, men ingen av de andre har fått det. Lenke til kommentar
T34 Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Settlers 1 er helt riktig the shit! Genialt spill. Jeg kunne med min Amiga 500 med 8mhz CPU styre 10.000 små mennesker uten hakking eller noe. Lyden var også fantastisk... husker melodien enda. Da får jeg vel skaffe med Settlers II: Aniversery da.. hvis den er litt bedre enn Settlers 2? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Settlers 2 Anniversary er en oppdatert Settlers 2 med bedre grafikk (i samme stil, så klart) og så videre. Anbefales. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Settlers II: Aniversery er vel det eneste spillet som hat gitt "settlers feel" siden settlers 2 . Kjøpte meg syvern for å teste litt online, men det var tamme greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå