lazz Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Hei. Nå har jeg prøvd med to cd-brennere, Aopen x48 og Plextor x12. Får samme feilmelding vær gang. Har prøvd cd-brennerene i to forskjellige pc'er. "Session fixation error" kommer bestandig etter 4% med brenning? Jeg har prøvd Nero 5.5.917 og 5.5.10, så Fireburner. Jeg bruker norsk Windows XP Pro med alle oppdateringer, XP 2500+, TwinMos 512 PC 3200, WD 120GB JB. Noen tips om hva dette kommer av? -lasse- Lenke til kommentar
aceman Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Problemet er vel den velkjente nissen som sitter inni maskinen og trekker ut noen kabler her og der og sparker i stasjonene så de slutter å virke... Lenke til kommentar
lazz Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 Fant dette på Nero sine sider: "Session fixation error writing lead-in (Session fixation error writing lead-in) This error occurs for the same reasons as given in Power calibration area nearly full" "Power calibration area nearly full (Power calibration area almost full) This error message generally appears for one of the following reasons. * You have written on the CD several times and deleted it. Please use new CD-Rs * it is possible that the APM (Energy saving mode) causes this error. Please deactivate the energy saving mode. * Or one of the causes listed below Track following error is present." Ikke at dette hjalp meg noe!!! Lenke til kommentar
lazz Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 Nå tror jeg jeg har funnet problemet? http://www.sysopt.com/forum/showthread.php...threadid=139377 Jeg har en Enermax 350W Silent Plus PSU. Trodde det skulle holde til systemet mitt: XP 2500+ Barton non oc 2xTwinMos 256 PC3200 WD 120GB JB ATI 8500LE Abit NF7 v2.0 Nec x16 DVD Aopen x48 CDRW Noen meninger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå