Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Treningsprogram og trenger tips

Anbefalte innlegg

Hei, har nå begynt å trene på studio(spenst), og har trent bryst,armer,mage er vel de jeg egentlig bare jeg har trent. og veit at man ikke skal trene de samme tingene hele tia. trenger derfor noen tips til å bli stor. et trenings program hadde vært kjempe fint om noen kunne hjulpet meg med. vil bygge muskler.

er 15 år, veier 64 kg og 182 cm

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mandag: kan du trene bryst og biceps

onsdag: kan du trene triceps og rygg

fredag: kan du trene bein og skuldrer

Ka øvelser du vil gjøre er opp te deg :)

Bare husk at å ete rett har utrulig mye å si så kjører du deg skikkelig ut på treningene ;)

Kan også lese litt på www.iform.no masse nyttige tips der.

Du kan også lage deg ett program som du kan følge, bare snakk me noen som jobber på trenings studie ditt og hørr om di kan lage et til deg, bare skriv ner ka du vil trene og hvor mye du tar f.eks 10 ganger i benken.

Lenke til kommentar

Hei, har nå begynt å trene på studio(spenst), og har trent bryst,armer,mage er vel de jeg egentlig bare jeg har trent. og veit at man ikke skal trene de samme tingene hele tia. trenger derfor noen tips til å bli stor. et trenings program hadde vært kjempe fint om noen kunne hjulpet meg med. vil bygge muskler.

Hvis du er utvokst, ville jeg begynt på RYP eller Stronglifts 5x5, men hvis du ikke er utvokst kan hard styrketrening forsteine skjelletet ditt og ungå vidre voksing. Jeg snakker om høyde.

Lenke til kommentar

Hvis du er utvokst, ville jeg begynt på RYP eller Stronglifts 5x5, men hvis du ikke er utvokst kan hard styrketrening forsteine skjelletet ditt og ungå vidre voksing. Jeg snakker om høyde.

bullshit!

så du mener han skal vente til 20-30 års alderen med og begynne og trene seriøst?

jeg trente selv om jeg ikke var fullt utvokst men har vokst 5-10cm i høyden på kort tid etter jeg begynte med styrketrening.

cannibalc: det er typisk en fjortiss start og bare trene bryst armer og mage, trener bare de musklene man ser i speilet, om du fortsetter slikk så blir du bare skada osv.. trene HELE kroppen, start gjerne med RYP grunnprogram til og starte med, spis bra sov bra varm opp bra ellers vil ikke resultatene komme.

lykke til :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

bullshit!

så du mener han skal vente til 20-30 års alderen med og begynne og trene seriøst?

jeg trente selv om jeg ikke var fullt utvokst men har vokst 5-10cm i høyden på kort tid etter jeg begynte med styrketrening.

cannibalc: det er typisk en fjortiss start og bare trene bryst armer og mage, trener bare de musklene man ser i speilet, om du fortsetter slikk så blir du bare skada osv.. trene HELE kroppen, start gjerne med RYP grunnprogram til og starte med, spis bra sov bra varm opp bra ellers vil ikke resultatene komme.

lykke til :)

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

For all del, IKKE tren bryst og triceps på mandagene. 90% av alle som har hentet treningsprogram på internett har dette oppsettet, og det er langt enklere å finne seg en benk på en onsdag enn en mandag ;)

Lenke til kommentar

Har ikke annen kunskap en en det en personelig trener på Elixia så til meg når jeg begynte der. Dog jeg dreit i det siden jeg var fullt utvokst.

personlig trenere sier mye rart :wallbash::p

Jeg er egentlig helt enig i deg. Denne treneren (Min tidligere forballtrene) Gav meg i tilegg et helt elendig treningsprogram og mente at jeg skulle trene med 65kg i beinpress når jeg greier lett 200kg @ 12x3 (Dette er i et aparat).

Lenke til kommentar

Har ikke annen kunskap en en det en personelig trener på Elixia så til meg når jeg begynte der. Dog jeg dreit i det siden jeg var fullt utvokst.

personlig trenere sier mye rart :wallbash::p

Jeg er egentlig helt enig i deg. Denne treneren (Min tidligere forballtrene) Gav meg i tilegg et helt elendig treningsprogram og mente at jeg skulle trene med 65kg i beinpress når jeg greier lett 200kg @ 12x3 (Dette er i et aparat).

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...