Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Breddeidrett - Prøveeksamen

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha prøveeksamen i breddeidrett og lurer på om noen her inne kan hjelpe meg litt. Oppgaven er:

DEL 1

Teoretisk grunnlag, muntlig framføring: Lag en basistreningsøkt for en selvvalgt lagidrett. Redegjør for planlegging samt teoretiske begrunnelser for øvingsutvalg, metode, beskrivelse av metode og virkning. Beskriv mål for økta.

-planlegge, gjennomføre og vurdere basistrengsøkter

DEL 2

Lag et praktisk opplegg hvor dere:

- gjennomføre deler av basistreningsprogrammet

- anvende regler og normer innenfor de valgte idrettene.

PS: Vi har ikke valgt idrett ennå, noen forslag til hvilken idrett som er den letteste?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal ha prøveeksamen i breddeidrett og lurer på om noen her inne kan hjelpe meg litt. Oppgaven er:

DEL 1

Teoretisk grunnlag, muntlig framføring: Lag en basistreningsøkt for en selvvalgt lagidrett. Redegjør for planlegging samt teoretiske begrunnelser for øvingsutvalg, metode, beskrivelse av metode og virkning. Beskriv mål for økta.

DEL 2

PS: Vi har ikke valgt idrett ennå, noen forslag til hvilken idrett som er den letteste?

Forresten, dette er en gruppeoppgave. Og siden jeg tviler sterkt på om noen på gruppa mi har gjort noe, så får jeg bare starte nå.

Noen som kan hjelpe meg litt på vei?

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 7 år senere...

DEL 1

DEL 2

Hei!

Skal nå til vår 2018 opp i Breddeidrett 1 og lurer på hvordan eksamen var satt opp. Hva er det jeg bør øve meg opp til, og hvordan kommer eksamen til å se ut???

Lurte bare på siden du allerede har tatt Breddeidrett 1 fra før av.

Hadde satt pris på om du kunne svare tilbake kjapt før privatisteksamen i mai.

Takk

Endret av moby2412
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...