Gå til innhold

Medal of Honor 2 på vei? (PC/PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Medal of honor var slettes ikke noe dårlig spill. det var bare OK. og det er vel problemet til mange. man vil ha fantastiske spill. ikke bare ok spill.

selv synes jeg ikke Black Ops var noe mer enn "ok" heller. Men det er nå min mening. vet det er skrytt opp i skyene av mange.

gleda meg til Vietnam pakken til Bad Company 2 og tja når jeg først fikk det så var det også bare "ok". Kult med nye maps og litt andre omgivelser men det er det. Spiller det faktisk ikke så mye oftere for det.

har vel gått lei av spilling generelt mon tro?

Lenke til kommentar

Helt enig med saivert. Det jeg er lei av er ikke spilling generelt, men halvhjerta «mainstream»-spill. Tror også det har noe med forventninger man har fra tidligere erfaringer. Selv om man prøver å ha lave forventninger, kan små (men betydelige) ting irritere nok til at opplevelsen ikke blir bedre enn ok. Har du spilt noen virkelig gode spill før i samme sjanger, er det kanskje ikke lett å få helt den samme følelsen.

Selv synes jeg ikke at MoH var et virkelig godt spill. Ikke SP og ikke MP (jeg er over middels god i FPS-spill så det har ingenting med ferdigheter å gjøre). Eneste gangen jeg hadde en litt bedre enn ok følelse var mot slutten når du blir beskutt og truffet mens du prøver å løpe, deretter hoppe ned (hvis ikke jeg husker feil). Så kan man også fullføre spillet på noen få timer... Men så har de vel satt mer fokus på MP-delen... Og det synes ikke godt nok i mine øyne. Synes også spillet (SP) er alt for lett, selv på høyeste vanskelighetsgrad (men jeg har ikke prøvd Tier 1-modusen).

Kan ikke si at Black Ops var kjempebra heller, men over middels.

SP-delen i Bad Company 2 likte jeg faktisk ganske godt. MP er også grei når man ikke har 5 skarpskytere på samme tak, 2-3 gjømt nesten utenfor banen, osv. Jeg tenkte godt og lenge om jeg skulle kjøpe BC2: Vietnam til ca. 13 euro på Steam... For noen er det virkelig verdt det, men jeg synes ikke det føles mye annerledes. Re-skin med noen nye områder og våpen. Synes jeg hører noen av de samme stemmene fra BC2 også. Ikke engang en kort SP-modus.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...