Gå til innhold

Noen som har brukt Nokia n97 mini?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Det er en telefon som er på vei ut av markedet. Sammenliknet med SE X10 mini pro, og HTC Desire Z merker man at det har skjedd mye siden den kom ut. Trykkskjermen er treg og operativsystemet ikke så enkelt å bruke som Android. Brukeropplevelsen er rett og slett mye bedre med de to andre telefonene jeg nevnte. Pluss for solid konstruksjon. Hvis du får den billig så kjøp den gjerne, men (og sjekk siganturen min) jeg ville ikke ha kjøpt den idag.

Lenke til kommentar

Kjøpte i fjor vinter, hadde da kun hatt nokia, og var forsåvidt fornøyd med den. Men nå når jeg har tastet litt på htc og andre mobiler skal jeg aldri mer ha utdatert nokia. ;)

Men den fungerte fint til det jeg skulle drive med, epost, kalender og nettsurfing. Likte ikke tastene jeg da, synes de ble for flate og harde.

Har sendt inn min til reperasjon nå pga at den ikke ville lade mer, og skal selge eller gi den bort til noen i familien etter det.

Så enig med han over, skal du bruke penger på mobil kjøp noe annet, finner du billig brukt er det helt ok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...