A E S T H E T I C Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg sliter med dette og har sett i mange cod4 filmer at man har hatt annerledes farger på deathnoticen som jeg liker. Noen har sagt at jeg kan skrive noe i console, men problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal skrive. De sa også at jeg kunne prøve å laste ned en movie config, men fant ingen med denne funksjonen. Vær så snill og hjelp meg Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg sliter med dette og har sett i mange cod4 filmer at man har hatt annerledes farger på deathnoticen som jeg liker. Noen har sagt at jeg kan skrive noe i console, men problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal skrive. De sa også at jeg kunne prøve å laste ned en movie config, men fant ingen med denne funksjonen. Vær så snill og hjelp meg Ah, hadde jeg vært på den andre pc-en min skulle du fått en jævlig rå config med det du spør etter. Sorry. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Tror det finnes guider på dette på Tek-9 sin nettside. Om ikke, får du fortere (og sikkert bedre) hjelp enn her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå