abene Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ny mus fra Cooler Master - tilrettelagt for spillemarkedet. Les mer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Hm, den ser ganske brukbar ut. Kommer dere til å teste den? Fant et bra anmeldese itilfelle noen er interessert: http://www.kitguru.net/peripherals/henry-butt/cooler-master-cm-storm-spawn-mouse-review/ Var mindre enn jeg trodde, blir ikke noe kjøp av meg. Endret 6. januar 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ser ut som de endelig har de skjønt at det må gå litt innover for lillefingern på høyre side for best grep. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Faen! Skal aldri ha mus fra Cooler Master igjen! Kjøpte en Sentinel for ett år siden ca, den lagde seg vertikale celler på skjermen som den hang seg opp i! Og musa flytta seg ikke med mindre man rista noe jævlig på den som gjorde den så og si urbrukelig som mus. Fikk aldri svar fra taperne på Amentio om jeg kunne sende den inn igjen -.- Lenke til kommentar
Khani Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Da høres det nesten ut som du har kastet/mistet musen i bakken. Har ikke hatt problemer som det med min. Eller egentlig ingen problemer. Men flott at enda en produsent forsto at lillefingeren kommer mye i veien når man bruker datamus. Lenke til kommentar
pcsmurfen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Razer imperator = win! Lenke til kommentar
Khani Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) For folk med små feminine hender ja. Ikke for slike som meg med pølsefingre. Endret 6. januar 2011 av Wilyes Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 For folk med små feminine hender ja. Ikke for slike som meg med pølsefingre. Hørt om å gripe musa med fingertuppene og ikke håndflata? Nå er jeg veldig fornøyd med min Xai, men denne ser ikke så gal ut Lenke til kommentar
Khani Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Her er det ergonomi som kommer inn i bildet. Hånda mi er såpass stor at når jeg griper med bare fingertuppene så får jeg krampe i hånda i tillegg til at flere av nervene kommer i klem slik at hånds også "sovner" Kan vel mer eller mindre kalle det første stadie for utvikling av musearm. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Her er det ergonomi som kommer inn i bildet. Hånda mi er såpass stor at når jeg griper med bare fingertuppene så får jeg krampe i hånda i tillegg til at flere av nervene kommer i klem slik at hånds også "sovner" Kan vel mer eller mindre kalle det første stadie for utvikling av musearm. I see Jeg trodde jeg hadde pailabber Lenke til kommentar
Khani Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Morsomme er at lillebroren min har enda større hender enn meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå