Nilsen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Obsidian kommer endelig i en mindre versjon Les mer Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 <3 Corsair, og 600T så jo bare deilig ut. Kanskje jeg skal rette kikkerten mot nytt kabinett. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ooo. 650D så veldig spennende ut... Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Fikk litt lyst på 650D da det ser ut til å ha litt bedre luft enn de andre. Men likte ikke helt den luka på toppen, og jeg savner inndelingen inni kabinettet Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 700D ser penere ut og de koster vel omtrent likt, lett 700D, 650D var liksom den vannskapte broren. Men når kommer corsair HS1 som analogt sett? Altså med de mini jack pluggene, når kommer det? USB lyd kort er som å kjøre el-bil, joda du kommer det kansje fram dit du skal men det blir aldri så bra som i en vanlig bil med normal motor. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 700D ser penere ut og de koster vel omtrent likt, lett 700D, 650D var liksom den vannskapte broren. Men når kommer corsair HS1 som analogt sett? Altså med de mini jack pluggene, når kommer det? USB lyd kort er som å kjøre el-bil, joda du kommer det kansje fram dit du skal men det blir aldri så bra som i en vanlig bil med normal motor. 700D er ikke et mid-tower. Folk vil ha Corsairs kvalitet blandet med et mindre footprint. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Dere finner litt mer bilder og linker ang kabinettene i denne tråden her i forumet. Link Link Endret 11. januar 2011 av BAT Lenke til kommentar
uruvon Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg håper å få se test av 650D etterhvert - det er interessant for meg; old.prisguide.no gir foreløpig 1248 kroner som laveste nettpris. Antec One Hundred (fra tråden BAT lenket) er også et interessant kabinett, og blir vel sannsynligvis en god del billigere (det antydes ca. 80$ i USA, i alle fall). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå