Simon21 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hei! trenger hjelp til å finne et ganske nytt musikk program som jeg kan kjøpe. Prøvde garasjeband på mac, og syntes det var ganske bra, veldig lett å bruke noe som dette programmet også må være. det må ikke være så altfor avansert + at det skal være for Windows. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) FLstudio er meget bra. Har bare brukt det på hobbybasis, men det gikk ganske greit å lære seg basicsene med minimal innsats. Mange tutorials på youtube også, om du står fast. Endret 6. januar 2011 av Kongklykken Lenke til kommentar
Simon21 Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Takker! Akkurat det jeg så etter. Går for FLstudio 9 Lenke til kommentar
Simon21 Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Men kor faen kan eg kjøpa FLstudio produktet. det einaste eg komme fram te e at eg kan betala for det og lasta det ner, men eg vil ha det hjem i posten på cd. hjelp!? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 http://www.ibsenstudio.no/cart/Default.aspx?loc=2&btnC=55&mLvl=2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå