Christian Bøe Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Jeg kjøpte meg en Legend sammen med et Kingston 8GB microSD-kort iforgårs. Veldig fornøyd så langt men minnekortet volder hodebry: - Satte i kortet og formaterte det -> OK - Telefonen rapporterer korrekt ledig plass på kortet (og det er mounted) -> OK Men så; sikkerhetskopiering starter men feiler pga sd-kortet og slår jeg over på kameraet får jeg melding om utilstrekkelige filtillatelser på minnekortet. Systemoppgradering feiler også pga "utilstrekkelig lagringsplass". Satte så i det originale minnekortet som fulgte med (Sandisk 2GB) og med det fungerer alt som det skal. Har videre testet ut Kingston 8GB-kortet i adapter og kortleser på den bærbare pc'en min og det funker som bare det. Også kopiert filer til dette uten problemer. Skyldes problemene rett og slett inkompatibel hardware? Er det en kjent sak at HTC (Legend) er sær på minnekortene den fores med? Endret 6. januar 2011 av MarlBoroMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå