Jakoozie Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 En gylden sol, og et skinnende rollespill. Les mer Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Nei dæven, nå fikk jeg nesten lyst på DS igjen. Husker jeg spilte både Golden Sun og Golden Sun The Lost Age på GBA, var konge spill husker jeg. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Skal skaffe 3DS for å så skaffe blant annet det der Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg syntes Golden Sun: Dark Dawn er i enkleste laget, men bortsett fra det er det svært bra. Men vil dere ha bra JRPG vil jeg heller anbefale Lufia: Curse of the Sinistrals. Det må nok bestilles fra utlandet foreløpig, men det verdt det. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Fikk skaffet spillet på min DSi XL Splite de to gamle i over 200 timer, de er det beste håndholdte RPG spillene jeg har spilt! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Fantastisk spill. Rundet for noen dager siden, og det er et av de beste spillene jeg har spillt på DS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg