Virke Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Enda et bilde til kaffeprosjekt. Tatt med 7D og 15-85mm 3.5-5.6 på 85mm... Setter pris på all positiv og negativ KONSTRUKTIV kritikk. Ps. Ligger også flere bilder på flickr (signatur) under mappen Coffee hvis du skulle vært interessert i å se mer. Edit: Før du prøver noe lignende selv så burde du vite at det er møkkakjedelig å pelle opp en halv kilo kaffebønner. Edit2: Slenger med et bonusbilde. Bildet over er bygd på samme idé. Endret 6. januar 2011 av MrWinkietinkle Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Dette var pent! Et delikat lys på kaffebønnene - synes du fikk fram fargen og teksturen veldig bra! Skulle kanskje hatt litt mindre lys på kaffebønnene i det fjerne - tror det ville gitt enda mer dybdeeffekt. Men - det er pirk. Likte bildet veldig godt! Lenke til kommentar
Virke Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Takk takk! Det er småpirk, men vet ikke om jeg skal si meg enig. Vet ikke helt hvorfor. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Her er vi inne på at kaffebønnene er som*) både smaken og baken - delt! *) Unnlater elegant å trekke inn fargen i sammenligningen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Takk takk! Det er småpirk, men vet ikke om jeg skal si meg enig. Vet ikke helt hvorfor. Det er kanskje småpirk, men det er nettopp det å fikse de små detaljene, som gir det lille ekstra. Hvis du ikke vet hvorfor du er uenig, så kan det en ide å prøve det ut. Da ser du om det var et godt forslag eller ikke. Og du kan sette fingeren på hvorfor du er uenig; hvis du fortsatt er det. Jeg må tenke litt over dette med Trondsters forslag før jeg kan si noe mer. Men ellers så er jeg enig i at det er flott bilde. Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Veldig flotte bilder ! Komposisjon og utsnitt er etter min mening spot on. Ville derimot likt å sett hele kaffekoppen i fokus på første bildet, men kun koppen, liker ellers at bildene har smal DOF. Lurer også på om det hadde gjort seg bra med hvit kopp, for å øke kontrasten, men det er også bra som det er. På siste bildet ville jeg også likt å sett det noe lysere/hvitere på nederste del av bildet, igjen for å øke kontrast. Uansett, som den kaffeelskeren jeg er, så gir bildene meg veldig lyst på en kopp med min absolutte favorittkaffe. Endret 6. januar 2011 av iRobot Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Bra tekstur og rike farger. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Tok meg litt frihet å laste ned bildet med kaffebønnegjengen til bakgrunn på min Aspire One Skambra! 10/10 Lenke til kommentar
Virke Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Takk for det. Du SKAL få lov til det vettø... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå