Gå til innhold

BK: Kaffekopp og bønnær

Virke

Anbefalte innlegg

Enda et bilde til kaffeprosjekt. Tatt med 7D og 15-85mm 3.5-5.6 på 85mm...

Setter pris på all positiv og negativ KONSTRUKTIV kritikk.

post-145511-0-15302200-1294310959_thumb.jpg

Ps. Ligger også flere bilder på flickr (signatur) under mappen Coffee hvis du skulle vært interessert i å se mer.

Edit: Før du prøver noe lignende selv så burde du vite at det er møkkakjedelig å pelle opp en halv kilo kaffebønner. :p

Edit2: Slenger med et bonusbilde. Bildet over er bygd på samme idé.

post-145511-0-99876400-1294313469_thumb.jpg

Endret av MrWinkietinkle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk takk! Det er småpirk, men vet ikke om jeg skal si meg enig. Vet ikke helt hvorfor.

Det er kanskje småpirk, men det er nettopp det å fikse de små detaljene, som gir det lille ekstra.

Hvis du ikke vet hvorfor du er uenig, så kan det en ide å prøve det ut. Da ser du om det var et godt forslag eller ikke. Og du kan sette fingeren på hvorfor du er uenig; hvis du fortsatt er det.

Jeg må tenke litt over dette med Trondsters forslag før jeg kan si noe mer. Men ellers så er jeg enig i at det er flott bilde.

Lenke til kommentar

Veldig flotte bilder ! Komposisjon og utsnitt er etter min mening spot on.

Ville derimot likt å sett hele kaffekoppen i fokus på første bildet, men kun koppen, liker ellers at bildene har smal DOF.

Lurer også på om det hadde gjort seg bra med hvit kopp, for å øke kontrasten, men det er også bra som det er.

På siste bildet ville jeg også likt å sett det noe lysere/hvitere på nederste del av bildet, igjen for å øke kontrast.

Uansett, som den kaffeelskeren jeg er, så gir bildene meg veldig lyst på en kopp med min absolutte favorittkaffe.

Endret av iRobot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...