Zachzi Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Heisann! Trenger et program som kan resize mange bilder på en gang slik at jeg slipper å resize 1 og 1 bilde. Det må resize slik at aspect ratio blir med. Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Dersom du bruker Windows XP, kan du laste ned Image Resizer (Powertoys) fra Microsofts hjemmeside. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Nice! Noe sånt har eg lettet etter lenge. Lenke til kommentar
ols Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Polyview er bra til slike ting. Du kan velge hvilke filformater du vil konvertere til, kompresjonsgrad (filstørrelse), billedstørrelse osv. Ligger under Format Conversions på fil menyen. Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 For linux og alle andre OS: http://www.imagemagick.org/ Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Jeg bruker Spuer JPG - fungerer bare bra det !! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Søk på www.download.com hvis ingen av de anbefalte programmer er aktuelle. Eksempel på søkeord "Image Resizer", "Picture Resizer", eller noe sånt. Alt etter hva du er ute etter! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 www.acdsystems.com .. har brukt acdsee i 7-8 år nå, og selv om versjon 5 er litt bloated, så har man fremdeles den gode, gamle "classic"-versjonen som er kjappere enn svint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå