Gå til innhold

Er dette noe man bør ta seriøst?

SoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så på linken da! Har fått endel slike meldinger opp (ikke akkurat den) og det er bare tull alt sammen. Men jeg bruker ikke cookies jeg. Skal jeg bruke det bruker jeg en annen IP igjennom remote computer.

Litt kjipt at du må logge inn selv, men det er jo ikke så farlig. Bruker btw Wand i opera. Vet ikke hvordan den virker ,men det har ikke skjedd noe galt her.

Lenke til kommentar

Det der kan jeg også få til på under 10 minutter. Bare sprøyt og tull, beregnet på folk som såvidt vet hvilken vei skjermen skal peke. Som regel er hensikten å selge noe "sikkerhets"programvare - og som regel er det ikke rare sikkerheten du får. Sjekk den siden i Opera, så blir historien litt anna. Og ikke minst: sjekk kildekoden:

<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0">

:lol: :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Litt kjipt at du må logge inn selv, men det er jo ikke så farlig. Bruker btw Wand i opera. Vet ikke hvordan den virker ,men det har ikke skjedd noe galt her.

Tenkte du på dette forumet nå?

Det løser du slik

File : Preferences : Privacy : edit server filters

klikk "new". Skriv inn forum.hardware.no fjern haka ved "use default cookie settings" og hak av for "use as domain" og "accept cookies from server/domain".

Da blir du automatisk innlogga :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...