SoW Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Satt på nettet og surfet, plutselig kom dette opp: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Så på linken da! Har fått endel slike meldinger opp (ikke akkurat den) og det er bare tull alt sammen. Men jeg bruker ikke cookies jeg. Skal jeg bruke det bruker jeg en annen IP igjennom remote computer. Litt kjipt at du må logge inn selv, men det er jo ikke så farlig. Bruker btw Wand i opera. Vet ikke hvordan den virker ,men det har ikke skjedd noe galt her. Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Det der kan jeg også få til på under 10 minutter. Bare sprøyt og tull, beregnet på folk som såvidt vet hvilken vei skjermen skal peke. Som regel er hensikten å selge noe "sikkerhets"programvare - og som regel er det ikke rare sikkerheten du får. Sjekk den siden i Opera, så blir historien litt anna. Og ikke minst: sjekk kildekoden: <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0"> :lol: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Litt kjipt at du må logge inn selv, men det er jo ikke så farlig. Bruker btw Wand i opera. Vet ikke hvordan den virker ,men det har ikke skjedd noe galt her. Tenkte du på dette forumet nå? Det løser du slik File : Preferences : Privacy : edit server filters klikk "new". Skriv inn forum.hardware.no fjern haka ved "use default cookie settings" og hak av for "use as domain" og "accept cookies from server/domain". Da blir du automatisk innlogga Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Ganske morsomt å ta denne i Opera og Linux. They know you are using: Unusual type of browser Your computer is: an unusual type of OS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå