Gå til innhold

Noen som kan anbefale en billig multifunksjons-laser skriver som kan scanne til e-post (til nød e-post klient)?

Anbefalte innlegg

Har fått tilbud på en maskin som scanner direkte til e-post og har A4 og A3 funksjonalitet. Den kostet 34.000,- og det ble noe i drøyeste laget. Vil helst ha noe under 10.000,-

Ofrer A3-støtte og direkte til e-post funksjon. Men minstekravet er at den kan scanne direkte til e-postklient og automatisk legge inn vedlegg.

Noen som har forslag?

Kjøpte en Brother MFC inkjet som ikke klarer å scanne vedlegg direkte inn i mozilla thunderbird, og som har ekstremt høyt forbruk av blekk :) Vil bytte denne ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var jo sære krav da. Hva med å bruke en standalone scanner. Både Epson og Canon sine scanner kan scanne til mail. Men har aldri trengt denne funksjonen selv da.

Hvorfor ikke heller bare scanne til vanlig fil (du trenger jo ikke høyeste oppløsning vel?) og drag'n dropp fila inn i epostprogrammet?

Lenke til kommentar

Dette var jo sære krav da. Hva med å bruke en standalone scanner. Både Epson og Canon sine scanner kan scanne til mail. Men har aldri trengt denne funksjonen selv da.

Hvorfor ikke heller bare scanne til vanlig fil (du trenger jo ikke høyeste oppløsning vel?) og drag'n dropp fila inn i epostprogrammet?

Det er faktisk tungvint å måtte lagre filen et sted og så dra den frem igjen i epostklienten. Spesielt når brukeren er totalt amatør på data.

Standalone er teit, da må han ha flere maskiner stående.

Snakk om å scanne kopi av fakturaer og sende til kunde, plantegninger, timelister, pristilbud etc for en maskinentreprenør. Det skal gå fort og enkelt.

Lenke til kommentar

Eg har vore på jakt etter noko liknande ei periode, og det er synd at det er så lite testar å finne.

Etter litt leiting og lesing på nettet har eg funne eit par alternativ, men eg er usikker på kor gode dei er i praksis:

- Xerox Phaser 6180MFP

- HP Color LaserJet CM2320nf

- Sikkert fleire konkurrentar med liknande produkt

Desse skrivarane ligg på rundt 5000 kr, så det er vesentlig lavare enn det du hadde fått tilbud om. Dette er riktignok A4 og ikkje A3. Eg har ikkje prøvd nokon av dei sjølv, og eg vil gjerne at andre deler erfaringane sine om denne typen skrivarar.

Det som er viktig for meg er følgande:

- Tilkobling via nettverk

- Laser (eg trur laser er billigare i drift enn blekk, er det korrekt?)

- Farge

- Scanner med dokumentmater

- Scanning til PDF

- Scanning til epost (eventuelt til nettverksdisk)

- kopiering

Både scanning og kopiering må kunne utførast utan at nokon PC er tilkobla. Det betyr at all dokumenthåndtering må skje i skrivaren og ikkje via programvare på PC'en. Skrivaren skal brukast mot fleire PC'ar og vere totalt uavhengig av installert programvare. Grunnen til epost-kravet er at det skal vere mulig å få nokon som er heime til å scanne viktige papir (f.eks giro eller andre brev) til epost mens eg er på reise slik at vi slepp timevis med forklaring per telefon om korleis scanning og sending av epost skal gjerast (enkelte lærer jo aldri :p)

Når eg er heime har eg behov for å arkivere viktige dokument. Det kan vere sjølvmelding (selvangivelse), årsoppgåver (bank, jobb osv), diverse signerte avtaler, brev, osv.

Denne type arkivering blir aldri utført når eg må utføre fleire trinn via PC. Det må vere raskt og enkelt. Legge ein bunke med ark i scanneren, trykke på ein knapp, og så ligg eit ferdig PDF-dokument i innboksen rett etterpå, eventuelt kan PDF-dokumentet bli lagra på ein fast definert nettverksdisk i heimen.

Pga fleire PC'ar og brukarar i huset er det nødvendig med nettverkstilkobling. Det skal vere mulig å sitte med laptopen i sofaen og skrive ut direkte, enten det er ein oppskrift eller ein interessant artikkel du plutselig kom over ved nettsurfing.

geir__hk meiner dette er sære krav, men tenk litt over det. Det er ganske mange av oss som fint klarar å rote vekk viktige papir pga manglande orden. Denne type scanning trur eg blir meir og meir viktig framover. No tek eg med meg alle slike dokument til jobben og scannar det der, for så å kopiere det med meg til eit digitalt arkiv heime etterpå. Dersom eg klarar å finne ein god multifunksjonsskrivar som gjer dette heime er det heilt supert.

Til trådstartar,

Du kan gjerne sjekke ut dei skrivarane eg nemnde ovanfor, og eventuelt andre som ligg i samme prisgruppe.

Eg vil også sette pris på om andre melder seg på denne tråden og kjem med råd, tips og erfaringar.

Lenke til kommentar

Jeg har en Brother DCP-9045 (https://prisguiden.no/produkt/80446). Den er sikkert utgått nå; men nye modeller har garantert kommer på markedet - evt kan man kanskje få en 9045 til ekstra hyggelig pris.

Bruker den blant annet til å scanne inn alle fakturaer og kvitteringer, og kombinert med OCR så blir selv de lengste KID-numre enkle å hanskes med. Veldig greit å ha arkivert alle fakturaer, og hvis noe går i stykker så har jeg alltid kvitteringen liggende som fil. Lagrer alt som OCR-behandlet PDF, hvilket gir søkbarhet inn i filene.

Lagring av filene kan gjøres på mange måter, og man kan også definere ulike oppsett som velges fra kontrollpanelet når man skal scanne. Jeg synes stort sett ftp er enklest, og hvis du har en enhet på nettverket ditt som alltid er på, og som kan agere ftp-server (f.eks. en NAS som også er felleslagring), så er du i mål.

Andre ting du forresten bør ha med på kravlisten er tosidig utskrift og webinterface for styring av skriveren. Enklere å knotte inn alt i nettleseren, enn å skulle trykke seg til døde på kontrollpanelet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eg har sendt epost til OKI Norge for å få generell info om slike skrivarar. Eg fekk ein hyggeleg oppringing tilbake med god og detaljert forklaring. OKI har nokre maskiner som tilfredsstiller dei krava eg stiller til funksjonalitet. Her er to aktuelle modellar:

OKI MC351 Printer, Scanner, Kopi

OKI MC361 Printer, Scanner, Kopi, Faks

Skrivar

- A4

- Fargelaser (LED)

- Dobbelsidig utskrift

- Utskrift frå USB

- Separate fargetonerar

- Dessverre ikkje utskrift frå mobil, men det er det få som har enno

Scanner

- Vanlig scanning til PC

- Dobbelsidig scanning

- Dokumentmating for 50 ark

- Scanning til USB

- Scanning til epost

- Scanning til nettverksdisk

- Ferdig-lagra dokument i PDF, M-TIFF, JPEG, XPS

Kopi og faks talar for seg sjølv, så det ramsar eg ikkje opp.

Det var veldig gledeleg å få bekrefta at desse skrivarane kan scanne direkte til epost utan tilkobling til PC. Alt blir utført automatisk av skrivaren, og du kan hente det ferdige PDF-dokumentet overalt der du har tilgang til epost.

Eit grovt estimat av pris (anbefalt frå importør) er ca 5300 kr for MC351 og ca 6200 kr for MC361. Det er nesten 1000 kr dyrare for faksmulighet, noko eg ikkje synest det er verdt. Prisen på litt over 5000 kr kan derimot vere verdt å betale for ein skrivar med dei funksjonane vi her snakkar om.

Eg har ikkje prøvd nokon av desse sjølv enno, men ser ikkje vekk frå at det blir eit kjøp om ikkje så alt for lenge.

Laser er billegare enn blekk i driftsutgifter, men dei har ein ulempe eg ikkje var klar over før i dag. Dersom du skal ha farge i utskrifta blir den svarte toneren urørt, og heile utskrifta blir utført med farge der alle tre fargane blir blanda for å få svart. Dette gir større forbruk av toner. Dette er likt for alle produsentar av laserskrivarar og frklarar kvifor arbeidsgjevarar ber oss sette innstillingane på svart/kvitt til vanleg.

Eg håpar eg med dette har vore litt til hjelp for andre som har vore på jakt etter samme type produkt. Legg gjerne igjen kommentarar og erfaringar med desse eller andre liknande produkt.

@Horge,

Etter eit raskt søk på den du nevnte (Brother DCP-9045CDN) ser det ut til at denne er ganske tilsvarande. Klarte ikkje å finne ut om den klarar epost, men den scanner i alle fall til fil. Kan du forklare litt korleis du går fram for å scanne til PDF-dokument? Eg legg særleg vekt på at det skal vere så enkelt som råd. Så få tastetrykk som mulig :)

Lenke til kommentar

Sånn kjapt tatt fra hukommelsen:

På forhånd:

- Man kan definere mange ulike konfigurasjoner, f.eks. jpg i farge 200dpi sendt via e-post, pdf i s/h sendt via ftp etc.

Når man skal scanne:

- Legg ark i mater

- Trykk "Scan"

- Velg forhåndsdefinert konfigurasjon (jeg har f.eks. laget en som heter "faktura" som brukes til alle regninger; den scanner til farge-pdf i lav oppløsning, og sender via ftp til regningsmappen på nettverket)

- Angi om det er en- eller tosidig (materen takler tosidig automatisk)

- Trykk tut og kjør

- Rusle inn til datamaskinen og åpne filen med fakturaen

- Kjør ocr (kid og kontonr blir klipp og lim, samt søkbarhet inn i filen)

- Lagre fil med mer fornuftig navn i riktig undermappe

Lenke til kommentar

Ein liten rettelse av det eg skreiv sist:

Fargelaser kan fint bruke både svart og farge-toner samtidig, men det er viktig å velge riktig innstilling i utskriftsvalga. Bruk av "Composite black" (eller "Fullfarge") gjer at dei tre andre fargane blir brukt til å lage svart. Dette gir ei glinsande overfalte og kan brukast til fotoutskrifter (sjølv om det sannsynligvis ikkje er nødvendig). Det er sjøvlsagt minst 3 gongar så dyrt som bruk av svart, og er ikkje anbefalt til vanlege utskrifter.

Bruk innstillinga "True black" for å få "normal" bruk av toneren.

Namna "Composite black", "Fullfarge" og "True black" er tatt ut av hukommelsen etter ein telefonsamtale, samt etter studering av bruksanvisningar på nettet. Desse innstillingane kan ha mange ulike namn frå ulike produsentar. Sjekk skrivarinnstillingane for å sjå korleis dette er gjort på din skrivar.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eg har vore på jakt etter noko liknande ei periode, og det er synd at det er så lite testar å finne.

Etter litt leiting og lesing på nettet har eg funne eit par alternativ, men eg er usikker på kor gode dei er i praksis:

- Xerox Phaser 6180MFP

- HP Color LaserJet CM2320nf

- Sikkert fleire konkurrentar med liknande produkt

Desse skrivarane ligg på rundt 5000 kr, så det er vesentlig lavare enn det du hadde fått tilbud om. Dette er riktignok A4 og ikkje A3. Eg har ikkje prøvd nokon av dei sjølv, og eg vil gjerne at andre deler erfaringane sine om denne typen skrivarar.

...

Eg vil også sette pris på om andre melder seg på denne tråden og kjem med råd, tips og erfaringar.

Hei,

Jeg har verv som kasserer i et lite lokallag av en frivillig organisasjon.

Vi sendte en henvendelse til Komplett.no for forslag til multifunksjonsskriver utifra:

- papirer til styremøter, ca 20 sider x 7 to ganger i mnd

- årsmøte ca 40 sider til 200 personer pr år

- ellers noe bruk til administrasjon og regnskap.

Vi fikk følgende anbefalinger:

HP Color LaserJet CM2320nf 20/20spm

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=389184

Brother MFC-9840CDW A4, AIO, 20/20 spm

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=580006

Jeg beregnet kostnader for toner til:

HP toner (svart): min. 30 øre pr side

HP toner (fargex3): min. 35 øre pr side/farge

Brother toner (svart): min. 16 øre pr side

Brother toner (fargex3):min. 35 øre pr side/farge (4000) - stor

min. 52 øre pr side/farge (1500) - liten

Utifra spesifikasjon på komplett.no er det likevel vanskelig å si om produsentene bruker samme beregning for "% dekning" per fargekopi.

Har fått tilbakemelding fra en avdeling i bedriften jeg jobber at Brother-skriver har vært stabil, men at man anser HP som er bedre merke.

Jeg kommer derfor til å anbefale denne skriveren som koster noe mindre i innkjøp på grunnlag av behovet som har blitt oppgitt.

T.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...