sirtommen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Er det noen her som har kontroll på Asterisk NOW med Asterisk1.6 og FreePBX, evt Asterisk-GUI ? Jeg har Altibox hjemme, og tenkte å sette opp 2 IP telefoner i huset (med mulighet for flere). Som kan ringe internt, og eksternt via SIP (?). Grunnen til at jeg vil bruke Asterisk er egentlig for å utforske og lære meg litt, men jeg har litt for lite peiling på IP telefon generelt. Så hadde vært moro om noen som har kontroll på dette, evt har satt opp hus sentral før kan hjelpe meg litt :-) Jeg har en Virtuellserver med AsteriskNOW kjørende.. Har installert 1.6 + FreePBX nå, men kan lett reinstallere til Asterisk-GUI hvis det er bedre / nyere? Hvilke leverandører kan jeg bruke for ekstern linje? Er altibox et alternativ? Har de mulighet for SIP? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Har du sjekket asterisk.no? De har et brukerforum der. Endret 6. januar 2011 av tingo Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Har du sjekket asterisk.no? De har et brukerforum der. Så flott! Skal sjekke ut litt der! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå