Gå til innhold

Onkelen min sier han skal kjøpe seg en nokia c7

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri likt nokia. "Onkelen" min har ikke peiling på telefoner, men ønsker å kaste seg på den smarte telefonbølgen. "Virker som morsomme leketøy" sier han. Han er generelt interessert i å kunne lytte til musikk og ta ok bilder, samt slippe å lade telefonen hver dag.

Er nokia c7 en god telefon, eller skal jeg legge litt innsats i å endre tankegangen hans?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokia C7 har god lydkvalitet og tar over gjennomsnittlig gode bilder. For et par hundre kroner mer får man derimot N8 som er desidert bedre.

Hvis multimedia er i fokus er nokiatelefonen blant de beste da de er billige (relativt sett) og knallsterke på dette :)

Endret av Olannon
Lenke til kommentar

Nokia C7 har god lydkvalitet og tar over gjennomsnittlig gode bølger. For et par hundre kroner mer får man derimot N8 som er desidert bedre.

Hvis multimedia er i fokus er nokiatelefonen blant de beste da de er billige (relativt sett) og knallsterke på dette :)

Tar bølger? Menes bilder?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Fikk selv ordnet meg en Nokia C7 for en uke siden, og i på elkjøp så fikk jeg beskjed om at det som ikke var så bra med nokia N8, var blitt "fikset" på Nokia C7.

Kameraet funker helt fint, men det beste med C7 er batteritiden, som er det blandt de beste i klassen. Kan fint gå tre - fire dager med "normal" bruk uten å måtte lade! det er digg :D Egentli mye av grunnen til at jeg velgte denne telefonen.

Lenke til kommentar

Påpeker bare at personen som er interessert i å slippe å lade telefonen hver dag er i ferd med å hoppe over i en produktklasse som generelt har dårligere batteritid enn den han kommer fra. Det er greit å vite om på forhånd.

Edit: og naturligvis er batterilevetid helt avhengig av individuell bruk. Dette gjelder ekstra på en smarttelefon der man kan velge å bruke 3G, wi-fi og bluetooth hele tiden.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...